Castiga un citybreak de 3 zile la Berlin

Am gasit un concurs pe un blog de calatorii pe care il urmaresc cu un premiu foarte misto :) o calatorie de 3 zile pentru 2 persoane la Berlin. Nu am fost niciodata in Germania asa ca imi doresc sa castig :D 
De fapt imi doresc sa castig excursii oriunde, nu conteaza locatia, cat oportunitatea de a pleca, in tara sau in strainate, nu am pretentii. 

Mecanismul concursului e simplu: raspundeti corect la 5 intrebari si completati un formular cu datele voastre, intrati in tragerea la sorti si voila, aveti sansa sa plecati spre taramuri straine. 


Aici gasiti formularul de inscriere:

 http://www.germany.travel/ro/ms/gewinnspiele/2013-romania/gewinnspiel_main_8.html?et_rp=1

Din 5 intrebari eu am nimerit 4 raspunsuri corecte la nimereala :)))

Ca sa nu va mai bateti capul cu ele, eu o  sa va las raspunsurile corecte:


1 Grădina Zoologică din Berlin este una din cele mai vechi grădini zoologice din întreaga lume. Grădina Zoologică din Berlin prezintă o varietate foarte mare de specii exotice în habitatul lor natural. Câte animale sunt în grădina zoologică din inima capitalei Germaniei.

raspuns corect>>>> peste 13.000

2 Care este numele celui mai celebru târg de distracții din Hamburg? Este organizat de 3 ori pe an și este cel mai mare de acest fel din nordul Germaniei:

raspuns corect>>>> DOM

3 Faceți cunoștință cu ținuturile de basm ale Germaniei: palatele, parcurile și grădinile sunt perfecte pentru excursii romantice, descoperiri încântătoare și momente magice. Care castel din sudul Bavariei este, fără îndoială, unul dintre obiectivele turistice cele mai frecvent fotografiate în Germania?

raspuns corect>>>>  Castelul Neuschwanstein

4 Königsallee este un simbol al exclusivității, al luxului si eleganței. Această stradă face parte dintr-un grup restrâns de străzi, cu o reputatie internationala, care merită cu adevărat să fie numite "bulevard". Această stradă este “centrul cumpărăturilor“ cărui oraș german?

raspuns corect>>>> Düsseldorf

5 Air Berlin este una dintre cele mai mari companii aeriene din Europa. Aceasta operează zboruri către peste 150 de destinații din peste 40 de țări. De câte ori pe săptămâna leagă prin zborurile sale AirBerlin Bucureștiul de Berlin?

raspuns corect>>>> 7 zboruri saptamanale

 

Daca va inscrieti la acest concurs va urez multa bafta!  Si daca castigati lasati-mi si mie poze din excursie pe facebook https://www.facebook.com/bella.cherie.marie sau aici la sectiunea de comentarii, ca doar eu v-am ajutat sa aflati de acest concurs :D

 

Pentru mai multe concursuri si "fashion news", urmariti-ma prin email sau google friend connect!

 

 

 




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu