LBD sau mai pe romaneste rochia care ne scapa cu brio din orice situatie

Sunt sigura ca fiecare dintre voi are in dulap o rochie neagra: ca e lunga, scurta sau de lungime medie nu conteaza, eleganta sau casual, oricine are o rochie neagra, nu? sau ma insel cumva? sa ridice mana sus cine nu are
Particip la un concurs, unde premiul este aceasta rochita:

De ce imi place? Am mai multe motive, hai sa le enumar:
1) Evidentieaza talia si in acelasi timp mascheaza burtica
2) Pentru persoane mai scunde, talia inalta a rochiei confera un plus de inaltime, alungeste corpul
3) Are manecute si ascunde bratele mai "carnoase" cum le numesc eu. Adica pentru cine are ceva mai multa carnita pe maini decat trebuie, bata aceea neagra ascunde exact ce trebuie, chiar daca maneca e mai mult transparenta.
4) Are un decolteu destul de proeminent, dar in acelasi timp de bun gust, nu arata nici prea mult, nici prea putin
5) E complet neagra, deci nu trebuie sa stau sa ma gandesc la ce o asortez, merge la orice.

Sa vedem in continuare cum au asortat-o cateva fete:

Voua va place? Mie da. Asa ca va rog sa ma ajutati sa castig aceasta LBD (litlle black dress) si sa dati like cometariului meu https://www.facebook.com/Miralfn/posts/709330502440673?stream_ref=10 Multumesc :*

Daca doriti sa cumparati aceasta rochie, o puteti gasi pe http://www.romwe.com/romwe-mesh-peak-collar-little-black-skater-dress-p-76761.html la pretul de 27,99 $, pret promotional, redus de la 42,99$ 

Daca v-a placut articolul  meu , vreau sa va rog sa dati urmarire prin GFC (google friend connect), este undeva in dreapta butonul. 




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu