Born Pretty Store Wishlist

Am ceva timp liber inainte de o sedinta la birou, asa ca mi-am clatit putin ochii, sa ma relaxez si am dat peste un site cu multe lucrusoare dragute si ieftine. Mi-am facut deja o lista de cumparaturi pe care o scriu aici sa o am la indemana si poate va tenteaza si pe voi ceva :)

V-ati uitat de serialul Clona, de pe Acasa Tv? Eu da. De atunci mi-au ramas in gand bratarile cu inel pe care le purtau araboicele


Colier cu flori albastre: pur si simplu imi place  forma si culoarea. Costa 10 dolari http://www.bornprettystore.com/womens-vintage-flower-necklace-boho-collar-neckace-p-11958.html



Am atatea accesorii pe care le tin aruncate in cutii de pantofi, chiar am nevoie de un set de casute de bijuterii. Imi place cum e compartimentat si se potriveste la culoare cu mobila din camera. Nu sunt 100% hotarata, mai caut inca modele, dar si acesta merita notat pe lista http://www.bornprettystore.com/ultralarge-wool-flannelet-vintage-jewelry-ring-p-10371.html


Am o gramada de cabluri prin casa imprastiate. Incerc sa le ascund pe sub covoare, dupa mobila, dar tot se vad urat. Stiu ca sunt niste cuicele cu care se prin pe pereti, dar eu nu ma pricep, e prea mult de lucru, plus ca nu e casa mea, nu pot sa dau gauri cum am eu chef, asa ca acest suporturi mi se par foarte utile si dragute.



Daca ma mai uit mult pe acest site sigur mai gasesc o gramada de lucruri care imi trebuie sau pur si simplu le vreau pentru ca imi plac, asa ca ma opresc aici. O sa ma ma uit si alta data :)

Voua va face ceva cu ochiul din lista mea? Cum aranjati/ ascundeti cablurile din casa? Chiar am nevoie de ultimul articol si nu am vazut prin magazine pe la noi. 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu