Cum ameliorez eu transpiratia in exces : Odaban, Perspirex, Vichy, Gerovital H3 - review

De aproape un an si ceva am inceput sa am probleme grave cu transpiratia, o transpiratie rece fara miros. Diagnosticul? Hiperhidroza, cauze necunoscute inca, posibil pe fond nervos si consum crescut de cofeina, cofeina din coca cola pentru ca eu nu ma ating de cafea. Zonele afectate: fata, spatele, abdomenul, axila.  Tratament nu exista. Pot sa am aceasta problema toata viata sau pot scapa de ea fara nici o explicatie, depinde de noroc dupa cum mi-a spus doctorul. 

Pentru mine cea mai afectata zona este fata. Nu mai pot folosi fond de ten/bb cream pentru ca imi curg siroaie de apa pe fata. Transpir pe fata doar daca fac efort, gen sport, mers la sala si in mijloacele de transport in comun: metrou,tramvai. Probabil pentru ca este cald si foarte aglomerat, ma mai si enervez in acelasi timp pentru ca nu imi plac spatiile inchise si aglomerate, deci de aici apare stresul si nervii. Singurul produs pe care l-am gasit pe piata noastra indicat acestei afectiuni a fetei a fost Odaban sprey. Nu am scapat total de problema, dar e mai bine.
Simt ca mi se umezeste fata, dar cand pun mana pielea e uscata. Asta nu inseamna ca eu nu mai transpir pe fata, dar pur si simplu acest spray blocheaza apa in interior. Nu stiu cat e de indicat acest lucru, dar macar ma simt mental mai bine, nu mai am impresia ca se holbeaza lumea la mine si pur si simplu e un confort fizic. Daca intrerup folosirea lui, transpiratia revine. Se aplica doar seara, se pulverizeaza direct pe fata, dar eu prefer sa pulverizez substanta pe o discheta demachianta pentru ca am tenul mai sensibil. In prospect este indicata folosirea lui de cateva ori pe saptamana. Eu l-am folosit zilnic pentru 7 zile, iar apoi o data la 2 zile. Pretul unui tub de 30 ml este de 75 de lei.

Cu ajutorul deodorantului Perspirex si Vichy/Gerovital H3 am scapat de problema axilelor.
 O data pe saptamana, seara, dupa dus, aplic Perspirex, iar dimineata aplic Gerovital sau Vichy. Efectul acestei combinatii este o piele uscata 24 de ore din 24. Daca nu as folosi si Persiperex, efectul celorlalte doua ar scadea la 6-8 ore. Folosesc Vichy cu actiune 48 de ore, varianta  fara miros, daca vreau sa simt pe parcursul zilei mirosul cremei de corp. Aplicat simplu, adica fara Perspirex , nu are efect nici macar 10 ore, dar pai 48. Cu toate acestea vreau sa mentionez faptul ca o colega mi l-a recomandat: la ea chiar are efect 2 zile. 
Alta data folosesc Gerovital H3 Natural sau Gerovital H3 Splendide. Prefer mirosul H3 Natural, este un miros fresh si placut. H3 miroase prea dulce si floral pentru mine.
Folosit singur are efect cam 6-8 ore. Si Vichy si Gerovital sunt deodorante fara alcool si parabeni, care nu irita pielea, nu lasa urme albe pe haine, se usuca repede si te poti imbraca imediat cu ele.
Cea mai mare diferenta intre cele 3 este la pret: Perspirex 25 ml costa in jur de 75 de lei, in functie de unde il achizitionati, Vichy 50 ml costa 35, iar Gerovital 40 ml este 3,5 lei, ba chiar mai putin pe site-ul oficial. Exista si varianta de Gerovital 150 ml la aproximativ 10 lei, dar eu am preferat tubul mic pentru testarea mirosului. Trebuie sa precizez ca am cumparat H3 Natural, iar H3 Spledide a fost primit gratuit de la Farmec pentru testare.

Nu am gasit nici un deodorant care sa poate fi folosit pe abdomen si spate cu succes. Aceasta zona este de netratat :( Am incercat toate variantele descrise mai sus, dar fara rezultate.

Eu sunt totusi un caz fericit pentru ca nu am probleme cu mirosul neplacut. Imi imaginez ca este de o mie de ori mai rau sa transpiri si sa mai si mirosi urat pe deasupra. Am mai citit pe net ceva remedii clasice gen spalat cu apa si bicarbonat, baut ceai de salvie sau pudra de talc, dar la mine nu au avut efect.

 Sunt constienta de faptul ca atat Perspirex cat si Odaban contin un procent mare de clorura de aluminiu, iar acum sunt la mode produsele bio sau cat mai naturale, dar acesta este singurul ingredient care tine sub control transpiratia. Am incercat si cateva variante bio, dar fara nici un rezultat. Momentan ma simt bine cu aceasta rutina.
Ati incercan vreun antiperspirant din cele prezentate aici de mine? Ce folositi voi?

4 comentarii:

  1. Daca imi permiti, as avea o recomandare. Am avut si eu hiperhidroza, insa s-a manifestat cu preponderenta la zona axilelor. Am incercat un roll on de la Maxim (http://www.bluebridge.ro/index.php?page=shop.product_details&category_id=1&flypage=flypage.tpl&product_id=12&option=com_virtuemart&Itemid=3&lang=ro)
    Are si cateva precautii, nu trebuie dat pe pielea prospata epilata ca innebunesti, te ustura de mori, iar la primele aplicari are senzatia de mancarime, dar apoi te obisnuiesti. Am mai incercat de la ei hidrogelul care e recomandat si pt fata, si ti-l recomad cu mare drag. La mine au avut efect imediat ambele, insa pt fata nu e recomandar roll-on-ul. Sper sa iti placa si tie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit recent de Maxim la radio, dar nu spuneau nimic despre gelul pentru fata. O sa il incerc sigur. Multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  3. F util articol, am retinut:Odaban sprey! Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. interesant articol,nu am incercat dar cred ca Perspirex ar fi bun

    RăspundețiȘtergere