Par ondulat fara caldura

Cea mai buna metoda pentru ati ondula parul, fara sa il deteriorezi, este metoda parului pe "moate". Pe vremuri se foloseau bucati de material (sau snur,siret), pe care se infasura putina hartie. Mie imi este mai usor sa folosesc servetele umede fara alcool!  


Eu am folosit:
  • 1 perie de par
  • servetele fara alcool
  • fixativ Schwarzkopf Taft Perfect Flex cu elastina lichida.
Mod de folosire:
  • se perieaza parul (mie imi este mai usor sa il impart in 3 sectiuni: 2 pe laterale si una pe mijlocul capului).
  • servetele se intind putin, pentru a le marii dimensiunea si se ruleaza
  • fiecare servetel se ruleaza pe o suvita de par, de la varfuri la radacina si se leaga la capete. 
Eu am folosit 12 servetele pentru ca imi plac buclele mari si rulez suvite de par mai groase. Daca vreti bucle mai micute, atunci impartiti parul in mai multe suvite. 


Servetele umede se folosesc pe parul curat si uscat. Servetele rulate se pot pastra si folosi data viitoare. aveti 2 posibilitati: 
  • sa folositi aceste servetele uscate pe parul umed
  • sa umeziti servetelele in apa si sa le rulati pe parul uscat. 
Eu le folosesc seara si le desfac dimineata, dar daca le folositi ziua, este suficient sa le lasati pentru 3-4 ore. Nu este o metoda rapida, dar daca stiu din avans ca plec undeva,  eu prefer aceasta varianta pentru ca nu vreau sa imi stric parul pentru ca il am destul de subtire si moale. 
Eu am indemanare si in 15 minute, moatele sunt gata. Pentru un incepator cred ca ar dura minim jumatate de ora. Dimineata le desfac si mai repede, in cateva minute sunt gata. 
Desfaceti fiecare nod in parte, eu incep din spate, spre fata. Treceti degetele prin bucle, pentru a le desface si a le aranja cum doriti. Nu folosesc peria/pieptenul pentru aceasta operatiune, prefer degetele. 
Dau 2-3 pufuri de fixativ si sunt gata! Eu nu exagerez cu fixativul pentru ca nu imi place senzatia de par intarit. La 2-3 pufuri de fixativ, buclele rezista si nu se intaresc deloc.

Cam asa arata parul meu, dupa ce il desfac cu degetele si aplic fixativ:

Aceasta metoda scurteaza foarte mult parul, dar pe parcursul zilei, se mai lasa.
A doua zi, parul meu arata asa (in conditiile in care nu l-am periat): 
(nu vreti sa vedeti cum aratam la 6 dimineata fara pic de machiaj :))) )
(diferentele de culoare sunt de la aparatul foto/telefon)
Am dat cu fixativ pe perie si apoi am trecut la aranjat:
A treia zi buclele s-au desfacut complet, dar parul a ramas ondulat si cu volum:

Daca as fi folosit mai mult spray fixativ, buclele ar fi ramas intacte mai mult timp, dar cum eu ma plictisesc repede de aceeasi coafura, am preferat sa il folosesc cumpatat.

Voi ce metoda folositi pentru a va ondula parul? Cat va rezista buclele? 



8 comentarii:

  1. Nicoleta Alexandra7 octombrie 2014 la 19:06

    Imi place cum ti-au iesit <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ideeeee, nu stiam de ea! Adica nu m-am gandit niciodata, eu imi stric parul cu placa :D
    Iti sta super fain si au iesti tare bine!!
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Placa mea sta nefolosita de cand nu mai am breton, adica de vreo 4-5 ani. Nici nu stiu daca mai e buna de ceva :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela Florentina Apostoiu14 octombrie 2014 la 15:57

    super

    RăspundețiȘtergere
  5. E prima oara cand aud de servetele pt moate :) ingenios

    RăspundețiȘtergere