Apivita Body Energy Milk, Orange & Ginger

De o saptamana si ceva vad prin oras autobuze Ratb care fac reclama la produsele Apivita care se gasesc, daca nu ma insel, doar in farmaciile Sensiblu si mi-am adus aminte ca am si eu in casa o crema de corp de la ei. 
Am laptele de corp energizant cu aroma de portocale si ghimbir de vreun an de zile, dar nu l-am mai folosit pentru ca i s-a stricat pompita de dozare dupa doar cateva utilizari. Am reinceput acum sa il folosesc chiar daca au trecut 13 luni de cand l-am deschis, pe ambalaj scrie ca expira in 12 luni din momentul in care il folosesti prima data. Nu i s-a schimbat mirosul si nici consistenta. Probabil pentru ca l-am pastrat intr-un sertar, ferit de soare si variatii de temperatura. 
Dupa prima folosire, am asteptat 2 zile sa vad daca imi apare ceva suspect pe corp. Nu s-a intamplat nimic, asa ca acum il folosesc zilnic. Imi place textura usoara, care intra rapid in piele si nu lasa urme pe haine. Nu imi place mirosul, tinde mai mult spre ghimbir sau ceva asemanator cu plante verzi, nu se simte deloc aroma de portocale. 
Nu contine parabeni, silicon, uleiuri minerale si are 91% ingrediente naturale, printre care ulei de masline, ulei de migdale, ulei de portocale, ulei de ghimbir si unt de shea. Toate acestea ajuta la hidratarea si mentinerea elasticitatii a pielii. 

O sticla de 200 ml costa 53 de lei. Posibil sa se fi scumpit intre timp.

Daca nu s-ar fi stricat pompita probabil as fi terminat demult aceasta crema de corp. Ambalajul este destul de dur si imi este destul de greu sa folosesc crema ramasa. Si din acest motiv nu sunt tentata sa mai cumpar alte arome, chiar daca mi-a placut senzatia pe care o lasa crema pe corp.

Voi ati incercat produse  de la Apivita? Cum v-ati inteles cu ele?  

2 comentarii:

  1. plioti nicoletta manuela15 iunie 2015 la 19:11

    sunt foarte bune, un pic cam scumpute, dar de' :)

    tot o crema de corp am avut, mirosea super, dar nu mai retin cu ce era!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, produsele in sine sunt bune, dar ambalajul lasa de dorit. Eu am avut probleme si cu gelul de dus si crema, la ambalaj adica. Iar la ce preturi au, nu ar trebui sa se intample asta.

    RăspundețiȘtergere