Farmec Collection, Go get them, Girl

De 3 saptamani ma chinui sa imi cresc unghiile, dar nu am noroc. Nu functioneaza nici un tratament, nici un leac babesc, nici o vitamina. Parca e o formula fixa la mine: cateva luni ma chinui sa am unghii, o luna sunt si eu fericita, iar apoi o iau de la capat. Ca sa imi treaca supararea am inceput sa ma uit prin pozele vechi cu manichiuri si am dat peste unele pe care nu le-am publicat. Este vorba despre o oja verde din colectia Farmec de toamna iarna 2014: Go Get Them, Girl.
Am scris mai demult despre alta nuanta de verde din aceeasi colectie Tree's Rock aici, dar preferata mea este Go Get Them, Girl pentru ca este mai inchisa.
Se aplica uniform din 2 straturi. Pensula este destul de micuta, dar lata si eu ating mai mereu cuticula. Total din vina mea. Se vede ca am sters prea mult din oja la anumite unghii si la altele prea putin.
Rezista cam 5-6 zile pe unghii. Eu nu am folosit top coat si s-au zgariat cumva dupa cateva zile, au aparut niste urme pe ele dupa cum se poate observa in poza de mai jos. Probabil pe viitor voi aplica si un top coat pe ele.
Am incercat de cateva ori sa aplic o baza inainte de aceasta oja, dar ingreuneaza mult procesul de aplicare si am renuntat, dau cu oja direct pe unghii. Pateaza putin unghiile, dar cu zeama de lamaie sau un lac de albire scap imediat de pete.

Daca va place aceasta nuanta, o gasiti prin magazine la un pret de 8 lei sau pe site-ul Farmec oficial, la pret de 5 lei. 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu