Gabrini 3D nuanta numarul 16

De mai bine de o luna de zile nu v-am mai aratat nici o oja pe blog. Principalul motiv a fost ca nu m-am mai dat cu oja pentru ca am folosit diverse tratamente pentru unghii pentru care trebuia sa am unghiile "goale", nepictate. Nu am obtinut cine stie ce rezultate. Tot mi se rup unghiile din senin si imediat le pilesc pe toate la acelasi nivel, asa ca niciodata nu apuca sa creasca, sa am si eu o lungime cat de cat care sa ma multumeasca.  M-am saturat de unghii "naturale"si am ales sa sparg gheata cu un roz somon, vesel si lucios, chiar daca afara e toamna.
Este vorba despre oja de la Gabrini 3D, nuanta numarul 16.
Se aplica uniform din 2 straturi. Din nefericire nu rezista nici macar o zi pe unghiile mele. Am mereu sticla cu oja in geanta pentru ca retusez varfurile cel putin o data pe zi. Mai mult de 3 zile nu o tin pe unghii. O sterg si o aplic iar de la capat. In aceste fotografii am folosit o baza tratament de la Marionnaud, 2 straturi de oja, fara top coat. Nici cand am folosit top coat nu a avut o rezistenta mai mare.

E subiectiva faza asta cu rezistenta ei. Ma gandesc ca pe niste unghii sanatoase ( care nu se rup si se exfolieaza ca ale mele) ar dura mai mult timp
Costa doar 4 lei. Eu am cumparat-o de la un magazin din interiorul metroului. Dar cred ca se gaseste la mai toate magazinele de cartier. Mie imi place nuanta si are un luciu frumos. 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu