Golden Rose Rich Color 66

Nici nu mai tin minte cand v-am aratat ultima data o manichiura pe blog din simplul motiv ca niciodata nu sunt multumita de unghiile mele. Dupa ce ma chinui 3-4 saptamani sa creasca cat de cat, ba se rup, ba se exfolieaza, ma enervez si le tai din carne. Aseara am facut cateva poze dupa ce am asteptat o luna sa creasca, azi mi s-a rupt un colt din senin si ... le-am scurtat pe toate :( 
Initial nici nu am vrut sa le pun pe blog la cat de urate sunt imaginile, dar pana la urma m-am razgandit. Esentiala este nuanta ojei, nu unghiile mele :P 
In sticla mi-a placut foarte mult nuanta 66 de la Golden Rose Rich Color, in realitate mai putin. Este prea transparenta si ma deranjeaza faptul ca se vede unghia naturala si dupa 3 straturi de oja. Are o consistenta medie ca sa zic asa, nu e nici groasa, nici prea lichida, primul strat de usuca rapid, celelalte mai greu. 
Pana se usuca trebuie sa stai nemiscat, altfel riscati tot felul de urme si amprente. Aici eu am folosit un lac de baza intaritor si 3 straturi subtiri de Golden Rose Rich color 66. Nu am folosit top coat. Rezista 2 zile, dupa care incepe se sa toceasca/sa sara varfurile. Nu mai stiu exact cat am dat pe ea, in jur de 8-10 lei. 

Speram sa obtin un nude-rozaliu opac cum am vazut pe net ca este aceasta oja, dar cred ca respectiva a folosit o baza colorata ( alb, nude sau roz pal) pentru ca altfel nu imi explic cum a obtinut o culoare opaca, pentru ca am incercat si eu sa aplic mai multe straturi, fara folos. Deja dupa al 5-lea strat oja este prea groasa si nu se mai usuca uniform, a trebuit sa sterg si sa o iau de la capat. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu