Manichiura de Halloween

In ultimii ani am tot importat diverse sarbatori de la vecinii din Occident, printre care si Halloween-ul, care se sarbatoreste pe 31 Octombrie, dar in realitate in functie de cum pica data in ultimul weekend din Octombrie. Cred ca multi dintre noi habar nu au ce inseamna aceasta sarbatoare, dar e prilej de iesit in club, petreceri mascate si machiaje  fanteziste cu tenta horror. 

Un alt trend este manichiura cu tematica de Haloween: fantome, monstrii, sange, dovleac, pisici negre, schelete umane si alte lucruri infricosatoare. Eu nu sarbatoresc Halloween. Nu mai suport aglomeratia din cluburi si nici nu imi plac machiajele horror, plus ca nu as avea unde merge asa spoita pe fata, dar recunosc ca anumite modele de unghii imi plac, asa ca am strans o colectie de fotografii de pe net. Daca va loveste inspiratia poate reusiti sa recreati modelul. La neindemanarea mea nu pot sa trasez nici macar o linie dreapta, dar pot sa ma duc cu poza la cineva care se pricepe!

Culorile traditionale ale sarbatorii sunt negru si portocaliul, dar din colectia mea nu lipseste nici rosul, verdele, albul sau galbenul. Enjoy!
Preferatele mele sunt ultimele trei fotografii  si cea pe fundal negru cu fantoma zambitoare Casper, voua ce va place mai mult? Ati purta asa unghii? 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu