NOTD, Let it snow

" Oh the weather outside is frightful
But the fire is so delightful
And since we've no place to go
Let it snow! Let it snow! Let it snow! " ..........

Toata luna Decembrie am ascultat acest cantec interpretat de Dean Martin si nici acum nu m-am plictisit de el. Suna bine, old school, old Hollywood. Nu sunt eu mare fan zapada, dar i-am simtit lipsa de sarbatori. Asa ca am compensat cumva prin pictarea unei perechi de omuleti de zapada pe unghiile mele. 
Mi-ar placea sa va spun ca eu am facut acest model pe unghii, dar as mintii :)) am fost in oras, la salon. Stiti deja ca nu am talentul necesar pentru asa ceva! 
Albastrul este ceva mai deschis si mai aprins in realitate, mai stralucitor, nu este o culoare mata, dar nu am reusit deloc sa surprind acest lucru in fotografii. 
Am ales acest model pentru ca omul de zapada e printre primele mele amintiri despre zapada. Alaturi de plimbarile pe sanie si luptele cu bulgari. Pe o parte ma ingrozeste gandul de zapada,  de fapt de momentul dupa topirea ei, cand e mare flescaiala, dar pe alta imi doresc sa fie totul alb in jur. La meteo nu se aude nimic de zapada in zona mea, asa ca pana atunci ma multumesc cu acesti omuleti de pe unghiile mele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu