Valentine's Day Zaful Dress Wishlist

Nu stiu cum voi petrece Ziua Indragostitilor in acest an, nu am niciun plan, nici macar nu stiu ce vreau: sa stau acasa, sa ies in oras, o escapada romantica, poate chiar o surpriza, dar indiferent de situatie eu ma pregatesc si ma aranjez. 


Am gasit o promotie de Valentine Days Sale si am de ales intre 3 rochite, in nunate de rosu, destul de sexxy, dar potrivite atat pentru o iesire in doi, cat si pentru o cina romantica acasa.

 Nu ai cum sa dai gres cu aceasta rochie scurta cu dantela. Manecile lungi au un farmec aparte, iar decolteul inalt, pana la baza gatului pare cuminte in contrast cu lungimea rochiei. 




Acest model imi inspira mai degraba o iesire de vara decat Valentine Day - Zaful Valentines Day - , dar imi place contrastul intre alb si grena. Valurile de dantela ma duc cu gandul la mare. Nu ar strica o plimbare la mare, ca oricum imi doresc sa vad marea "inghetata". 




Nu stiu cat de bine s-ar adapta aceasta rochie la corpul meu, nu am mai purtat demult ceva sa de mulat, dar in mod cert aceasta e preferata mea.  Nu este exact nuanta de rosu pe care o prefer, dar imi plac maxim detaliile din partea de sus, model care se pastreaza si pe spatele rochiei.





Daca va place acest model puteti gasi mai multe detalii aici.

Voi ce planuri aveti de Valentines Day? Cum va pregatiti?



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu