Review: Coccolino Christmas Edition in colaborare cu BuzzStore


Pe 16 Decembrie anul trecut am vazut un mesaj pe facebook prin care se anunta o noua campanie pe platforma Buzzstore (pentru cine nu stie deja Buzzstore este un site, unde daca te inregistrezi, raspunzi la diverse sondaje de opinie poti avea norocul de a fi selectata sa testezi anumite produse si servicii gratuit). Cum aveam deja cont, am intrat pe site, am completat chestionarul cu cateva intrebari, nu mai stiu exact cate, dar nu a durat mai mult de 5 minute. Vineri pe 20 am aflat ca sunt pe lista castigatorilor si sambata pe 21 am si primit pachetul acasa :) dar cum eu eram plecata intr-o minivacanta, am vazut doar poza trimisa de colega mea de apartament

Pe aceasta cale, vreau sa-i multumesc prietenei mele pentru ca a semnat de primire in locul meu si pentru poza :*

Luni am filmat cum deschid pachetul (nu prea imi place cum suna un-boxing, de parca noi nu am avea destule cuvinte, dar asa am numit videoclipul pe youtube :D ) si in timp ce editam filmuletul spalam de zor. 



Daca o sa urmariti videoclipul o sa vedeti exact continul pachetului primit de la Coccolino si primele mele impresii. 

Dupa cum se vede si in clip, preferatul meu este Coccolino Purple Orchid&BlueBerries. Intre timp mi-am schimbat parerea: acum imi place Coccolino Passion Flower&RedFruits, desi la inceput mi se parea ca are un miros innecacios. Cred ca depinde de starea mea de spirit, cand imi place unul, cand altul. Oricum, ambele au un miros super dragut si rezultatul final este acelasi: haine catifelate, mai pufoase, care nu se electrizeaza si care emana treptat un miros imbietor :) 



Ahh, si am uitat: mai usor de calcat (se vede ca nu le prea am cu calcatul, doar strictul necesar, in rest se muleaza pe corp, da?! )

In vacanta de Craciun, am fost acasa la parinti si mi-am luat si pufosenia dupa mine, i-am facut si lui "un dus" dupa o lunga calatorie de 5 ore cu trenul.... s-a relaxat in aer liber; la ce soare era afara parca s-a si bronzat un pic :)


I-am povestit mamei despre balsamurile primite, dar cum nu le-am luat dupa mine, a vrut si ea sa testeze asa ca s-a dus in oras si le-a cumparat: ea a ramas cu balsamul, eu am facut rost de un frate pt. pufosenia mea. Am sperat la o sora, dar nu am avut noroc. Am vrut un ursulet cu papion rosu, cum am vazut la alti useri Buzzstore, dar asta e, ma multumesc si cu ce am :) 

Dupa ce au trecut sarbatorile si m-am intors din vacanta, am strans un morman de haine murdare, n-am avut de ales si m-am apucat de spalat, nu de alta, dar nu mai aveam cum sa le indes in cosul de rufe :D Hai sa vedem rezultatul: 


Am spalat iar ursuletii, toate hainele avute in vacanta (inclusiv geaca) si cele 2 ghiozdane cu care le-am carat. 
Asa aratau hainele mele dupa ce le-am luat de pe sarma:
Dupa ce am mai jucat un Candy Crush, le-am si impaturit:
Iar la final am zis sa pun si o poza cu ursuletul meu pufos:

Cam asta a fost experienta mea cu Buzzstore si Coccolino pana acum. Sper ca ati avut rabdare sa cititi pana la sfarsit si daca aveti ceva intrebari, nelamuriri va raspund cu drag.

Daca doriti si voi sa participati pe viitor la alte campanii de testare, va puteti inscrie gratuit pe platforma buzz:  http://buzzers.ro/invite/dc3808fb28cb7d46a02b727502c3ccbf




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu