De cand am venit in Bucuresti, la facultate, am schimbat clasicul calculator cu un laptop. L-am luat la scoala dupa mine, cand m-a mutam era mai usor de carat, pe tren imi tine companie, plus ca stau in pat direct cu laptopul in brate. 7 ani de zile nu am avut nici o problema cu el, pana acum cateva luni cand a inceput sa se restarteze din senin. Nu am dat importanta la inceput. M-am gandit ca se supraincalzeste procesorul din cauza jocurilor. Dupa o vreme laptopul meu a refuzat sa se mai deschida. Bine ca nu eram singura acasa si am mers la colega de camera sa caut solutii pe laptopul ei.
Dupa luuuungi cercetari si cu ajutorul batranului Google, am determinat cauza problemei: incarcator defect! Norocul meu a fost ca prietena mea are aceeasi marca de laptop ca si mine: Toshiba; am incercat incarcatorul ei si laptopul meu s-a deschis fara probleme. In secunda doi am inceput sa caut magazine online care comercializeaza piese de schimb pentru laptopuri.
Cea mai buna oferta pentru mine a fost incarcatorul de pe Laptop Direct . Cablul de alimentare l-am primit gratuit. Inca nu l-am folosit pentru ca l-am folosit pe cel vechi, doar incarcatorul se stricase, nu si cablul de alimentare. Dar ma simt mai in siguranta sa stiu ca am un cablu de rezerva.
Am plasat comanda seara, a doua zi am si primit-o. Am platit in sistem ramburs, adica cand a venit curierul , atunci am si dat banii. Am fost foarte multumita. Am gasit produsul usor pe site si cel mai important pentru mine: timpul rapid de primire. Am innebunit o seara fara laptop, nu mai rezistam si a doua zi fara.
Aveam in plan sa imi cumpar si un cooler pad, dar dupa ce am schimbat incarcatorul am observat ca laptopul nu se mai incalzeste asa de mult si nici nu se mai restarteaza, asa ca am abandonat ideea. In schimb, am vrut sa-mi upgradez laptopul si am luat o memorie de 2 Gb .
Comanda a venit la fel de repede, memoria s-a instalat foarte usor: am desfacut cateva surubele si in nici 10 minute, gata, aveam practic alt laptop. Se vede diferenta: "batranelul" meu a intinerit si eu am scapat de grija lui. Nu mai imi fac probleme ca trebuie sa-l schimb, cel putin pentru urmatorii 2 ani.
Voi ati avut probleme cu laptopul? Cum ati rezolvat? Singurei sau cu ajutor specializat? Eu pot sa ma laud ca m-am descurcat singura, cu putin ajutor din partea magazinului de unde am cumparat piesele de schimb si a atotstiutorului Google, datorita caruia am descoperit problema ;)