Oasap Pink dress

Anul acesta nu am nici o nunta, nici un botez. Am atatea rochii de seara si nu am unde le "prezenta"! Aseara ma uitam pe pozele de vara trecuta si am gasit o rochie care imi place foarte mult, pe care vreau sa v-o arat si voua. Din pacate nu am nici o poza in care sunt singura, asa ca le-am editat: am taiat restul personajelor, dar se vede putin din rochia miresei :) 

Nu-mi place deloc culoarea parului meu aici. Parca sunt prea blonda si nu imi sta bine. Acum il am putin mai inchis si mi se potriveste mai bine. 

Cand am comandat rochia de pe OASAP nu mi-am dat seama ca este o rochie eleganta, aveam impresia ca e o rochie de zi. Dar materialul este vaporos, o combinatie de chiffon si voal. 

Culoarea imi place super mult. Astept ocazia sa o port din nou. Rochia aceasta am purtat-o doar la cununie, seara m-am schimbat, dar la urmatoarea nunta o sa o port seara. Te misti usor in ea, e confortabila si vreau sa dansez fara stres. 

Cureaua nu a fost inclusa in pretul rochiei. La spate este decoltata in forma de V, un decolteu destul de adanc. Pacat ca nu am facut mai multe poze, dar eram pe graba. 

Pentru ca mi-a placut atat de mult rochia, am ales sa imi cumpar 2 culori: roz si maro. Pentru ca nu eram sigura cum sta treaba cu marimile pe vremea aceea, am luat masuri diferite: M si L. Varianta roz marimea M si cea maro L. Am dat gres cu cea maro, e prea mare de mine, asa ca nu am purtat-o niciodata, doar am incercat-o. Daca sunteti cumva interesati de ea, vreau sa o vand cu 60 de lei (eu am dat 36 de dolari pe ea). Puteti sa imi lasati un comentariu si daca vreti va pot trimite mai multe poze, sau va puteti uita pe site cum arata mai bine aici

1 comentarii: