Peter Pan Collar OASAP Dress

Am primit cadou de la OASAP aceasta rochie:
La prima vedere mi-a placut  modelul si culoarea, am crezut ca o sa mi se potriveasca. Am avut ceva neindoieli la alegerea marimii si din pacate s-au adevarit.
Cu toate ca am ales marimea XL, rochia ma strange in jurul bazinului pentru ca am coapsele late, este mare in talie si foarte mare sus la gat. La sani vine bine, dar probabil este pentru cineva cu umerii mai lati. In poze nu se vede ca e larga in talie, pentru ca o tin eu la spate. Din acest motiv se vad urat aripioarele pentru ca am tinut eu strans prea tare :))
Am fost asa de suparata ca nu imi vine bine rochia incat nu m-am aranjat deloc. Am facut aceste poze dupa o zi de plaja. Nu sunt machiata, parul este desfacut din coc :)) Dar macar se vede frumos bronzul!!
Rochia as fi vrut sa o port la birou, dar ramane de vazut daca o sa o duc la modificat.
Motanelul meu Tom vreasa va salute :*


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu