Easy summer hair styles

 Pe vremuri purtam parul desfacut indiferent de temperatura de afara, dar de cand am inceput sa am probleme cu transpiratia excesiva am inceput sa imi strang parul, desi acest stil nu ma prinde. Lumea imi zice ca imi sta bine, poate asa e, dar mie nu imi place deloc. Imi place sa vad la altii parul strans si aranjat in difereite feluri, dar mie imi place cum imi sta cu parul desfacut. Totusi pentru ca nu am de ales, am cautat pe net cateva stiluri pe care chiar pot sa le port si imi stea cat de cat bine. 
Cel mai mult imi place : 
Chiar daca nu am breton, am reusit sa imit coafura. Problema este ca nu pot sa imi fac singura parul asa si nici nu are cine sa mi-l faca dimineata devreme cand plec eu la munca. Dar tot este preferatul meu. 
A doua varianta este acest coc, simplu sau infrumusetat cu diverse accesorii, gen papionul din imagine, sau cordelute, bentite si diverse agrafe. 
Din pacate mie nu imi sta bine cu bentite si cordelute, dar continui sa le cumpar, nu ma pot abtine, am o colectie intreaga. Nu le port, dar ma uit la ele. In schimb, port agrafe si clestisori pt. a scoate cocul din anonimat. 
O alta varianta preferata de mine este cocul fundita. E usor de realizat, e spectaculos, poate fi purtat atat la birou, cat si la o intalnire. 

Cand ma risc si imi las parul desfacut, pe langa faptul ca mor de cald, transpir mult pe fata, pe gat, pe ceafa, fie iarna, fie vara, deci nu e de la caldura. Doctorii nu au gasit inca cauza. Initial au crezut ca e lipsa de calciu, dar dupa ce am baut luni de zile la calciu de mi s-a acrit, nu s-a observat nici o imbunatatire. Alte teste, alte analize, nici un rezultat. Voi ati patit asa ceva? Ati rezolvat problema? Help!

Ca sa revin la subiectul acestui articol, vreau sa va arat acum cum imi aranjam parul vara trecuta, cand nu aveam stres si puteam sa port parul cum imi place.
Impletitura "in cascada". Eu am noroc ca am parul ondulat natural si nu trebuie sa pierd vremea cu ondulatorul, asa ca fac destul de repede aceasta coafura: in maxim 5 minute e gata. 
Aceasta impletitura se preteaza si la parul drept, dar sincer prefer varianta pe par ondulat. De asemenea se vede foarte frumos pe parul drept si ondulat doar suvitele "din cascada". 
Parul impletit a devenit "la moda" in ultimii 2 ani, dar sincer eu imi aranjaz parul asa de cand eram mica. Imi placea/imi place sa port parul desfacut, iar mama mea imi impletea parul ca sa nu imi intre in ochi si a trebuit sa ajungem la un compromis: parul impletit in fata si desfacut pe spate. Asa am ajuns la ceva in genul pozei de mai sus. Cu diferenta ca atunci cand eram mica, toata partea din fata era impletita, nu aveam suvite raslete (ca in poza de mai sus).
Stiti florilea alea mari scolaresti din material elastic, albe si rosii? Eiii cu alea imi prindeam eu coditele :)))) Poza asta mi-a adus aminte de ele. Acum cand recreez aceasta coafura din 2 codite impletite laterale unite pe mijlocul capului folosesc agrafe sau elastice micute de culoare parului. Recunosc cas floarea din imagine e draguta, dar am ramas marcata de florilea alea mari si nu vreau sa mai port ceva asemanator :))) 
Pentru cine are parul mai lung, aceasta coada dubla e foarte draguta. Eu nu o mai pot recreea pentru ca m-am tuns in scari si nu mai am parul asa de lung. 

Ce stil va place mai mult din cele postate de mine aici? M-as bucura sa imi lasati in comentarii poze cu coafurile voastre preferate. 

Nota: fotografiile nu imi apartin, le-am gasit pe google/instagram. 


3 comentarii: