Paleta True Colour Quad Vintage Amnesia de la Avon, Review

Dupa ultima mea experienta cu paletele de la Avon, despre care v-am povestit aici,  am zis ca nu o sa mai cumpar, dar iata ca am cedat iar ispitei!
De data aceasta mi-a luat ochii paleta de farduri True Colour Quad Vintage Amnesia. Dar am o scuza buna! Am cumparat paleta direct de pe strada de la un reprezentant, asa ca nu aveam cum sa fiu dezamagita de diferentele de nuante, de cum apar in catalog si cum sunt in realitate.
Sunt destul de multumita de aceasta paletuta. Probabil pentru ca imi plac culorile fardurilor si cam atat! Acum incep sa ma plang si sa enumar dezamagirile! Culorile nu sunt deloc pigmentate. Si stiam acest lucru, dar cand isi baga cineva coada .... Sa revenim. Culoare se poate construi treptat, prin aplicari repetate. Daca folosesc o baza alba e si mai bine: culoare iese in evidenta si ii mareste rezistenta de la 4 ore la 8-9 lejer.
Pentru aceste poze nu am folosit baza, dar am aplicat fardul de 2-3 ori pe mana. Desi sunt prafoase, se poate lucra usor cu ele, iar excesul de praf se inlatura cu o pensula tip evantai.
 Sunt farduri mate, in lumina soarelui se vad putin sidefate, dar cred de fapt ca sunt semi-mate. Nu ma prea pricep eu la descrieri tehnice, ideea este ca au putin sclipici fin in ele, care se vede doar la soare.  
Am observat ca daca aplic aceste farduri cu aplicatorul cu burete ( din paleta) culorile sunt mai intense decat daca folosesc o pensula. Se poate ajunge la aceeasi intensitate a culorilor si cu pensula, doar ca trebuie aplicat fardul de mai multe ori. De cand am descoperit acest lucru nici nu ma mai obosesc sa folosesc pensule, pun mana direct pe aplicator si gata. Nu stiu daca exista vreo explicatie stiintifica pentru acest lucru, dar e bine de stiut ( daca nu ati descoperit deja si voi acest lucru).

Dupa spusele reprezentantului, eu am nimerit la promotie paleta si am dat 25 de lei pe ea, pretul intreg fiind de 35. Pentru ca imi plac nuantele, restul nu mai conteaza. Insa pot spune ca la pret intreg nu as cumpara farduri de la Avon, la promotie da :))) Si doar vazute live, pentru ca nu mai am curaj sa comand din catalog!

Voi folositi farduri de la Avon, ce parere aveti despre ele?



4 comentarii:

  1. Maria Dumitrescu4 aprilie 2015 la 14:01

    Nu am mai folosit farduri de la Avon de nu stiu cand, dar paleta are nuante dragute :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Am două paletuțe de la ei, dar cam stau uitate printr-un sertar. Mă enervează că sunt atât de slab pigmentate și de prăfoase, pierd mult timp aiurea cu ele.
    Categoric nu își merită banii, nici pe ăia de la reducere nu i-aș mai da. Mai bine mai pun 20 lei și-mi iau o paletă de la Sleek, iar așa mă aleg cu 12 farduri calitative, în loc de 4 atât de slăbuțe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu aveam nici o intentie sa cumpar farduri ( am o gramada si nici ca le folosesc), dar cand ma plimbam pe strada am vazut fara sa vreau culorile si m-am oprit in fata ei. Bineinteles ca nu am stat sa analizez, am platit si gata :)) "Impulse buy"

    RăspundețiȘtergere
  4. Știu cum e, oricât aș încercat să nu mai cumpăr produse doar din impulsul de moment, tot îmi mai scapă din când în când. :))

    RăspundețiȘtergere