BEAUTY TIPS AND TRICKS , 3


Stiati ca puteti prelungi viata unui rimel dupa ce s-a uscat daca adaugati cateva picaturi de solutie oftalmica (oftalmologica) in el? 
Daca nu folositi frecvent picaturi de ochi si nu aveti asa ceva in casa, nu are sens sa cumparati o sticluta intreaga pentru ca de obicei expira intr-o luna de la deschidere, dar puteti achizitiona mono-doze. O mono-doza costa in jur de 2-4 lei, in functie de marca. Solutia din mono-doza expira in 24 de ore, asa ca nu puteti sa o folositi mai mult timp. 
Mascara ar trebui inlocuita la 3-4 luni de la deschidere, dar daca nu  imi permit sa cumpar altul din diverse motive, atunci folosesc acest procedeu pentru a prelungi cu o saptamana, maxim doua viata acestuia. 

Daca observ ca s-a schimbat mirosul, culoarea sau consistenta produsului, atunci il arunc fara sa stau pe ganduri. Nu are sens sa risc cine stie ce infectii. 

Am vazut sugerat pe net ca se pot folosi si picaturi nazale in loc de picaturi de ochi, dar eu nu am incercat si nici nu sunt curioasa. Prefer varianta clasica. 

Voi ati incercat acest procedeu?  

1 comentarii:

  1. Interesant trucul, nu-l știam! Dar eu oricum abia reușesc să le consum înainte să expire, mereu îmi spun că nu mai deschid mai mult de 2-3 în același timp... dar niciodată nu-mi iese.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere