Produse terminate, 26

In martie am chiulit de la apel cu produsele terminate si acum e deja tarziu pentru aprilie, dar le-am pastrat pe toate, si cum nu mai am loc in plasuta sa pun altele si am fost nevoita sa ma urnesc din loc
asa ca azi va arat produsele pe care le-am terminat in ultimele 2 luni de zile:
1) Uleiul de corp cu mandarine si grepfruit de la Jovis, despre care imi mentin parerea buna si despre care am scris un cu review aici.
2) Gel de dus Creme Smooth de la Nivea, un gel de dus cremos, care lasa pielea fina, dar care din pacate nu este pe gustul meu datorita mirosului. Seamana cu mirosul clasic Nivea, dar are totusi ceva diferit. Nu ma inteleg deloc bine cu el. Am trisat putin si am donat mai mult de 3 sferturi din sticla.
3) Gel de dus Greek Yoghurt Almond Fa, unul din gelurile de dus pe care le tot recumpar pentru ca ma binedispune aroma dulce de migdale si am eu impresia vanilie. Imi place maxim.
4) Sampon de par Johnson's Baby
5) Uleiul de dus Atoderm de la Bioderma. cu review aici
6) Sapun Palmolive Hygiene Plus: nu este exact pe placul meu, dar nici nu imi displace. L-am cumparat pentru culoarea portocalie pentru ca mi s-a parut vesela :)) Pe viitor nu cred ca il voi recumpara, am altele care imi plac mai mult. 
7)  Rezerva de sapun lichid Nivea Creme Soft: clasic Nivea, bun si ieftin, nu am ce comenta. L-am cumparat si tot recumparat desi nu ma omor dupa parfumul lui. In ultimul timp parca nimic nu imi mai place de la Nivea in materie de parfum, dar vad ca la sapun  si creme de fata inca mai suport si cumpar, dar la gel de dus nu.
8) Pasta de dinti Parodontax
9) Periute intradentare G.U.M. Trav-Ler Despre acest subiect am vorbit mai multe aici. Aceste periute au capul foarte flexibil si mai "moale" decat alte sortimente pe care le-am incercat. si se indoaie prea repede. Prefer periutele mai tari. 
10) Demachiant bifazic de la Sephora, cu review aici
11) Servetele umede Toujours, marca care se gaseste in Lidl. 
12) Dischete demachiante Ops, cumparate pentru ca sunt la oferta in Kaufland 2-1 gratis. Sunt destul de grosute, nu sunt aspre, dar nici destul de catifelate pentru gustul meu. Mi se par cumva seci.
13) Dischete demachiante Cleanic. Momentan sunt multumita de ele, am cumparat dischetele Ops pentru ca nu le-am gasit pe acestea de la Cleanic. 
 15) Crema revitalizanta de noapte Cosmetic Plant  pentru ten normal spre uscat pe am primit-o cand s-a lansat intreaga gama de produse cu miere si laptisor de matca: este o crema destul de densa care se absoarbe rapid, lasa tenul lipicios cam 10 minute dupa aplicare, cu un parfum prea puternic pentru gustul meu ( pentru o crema de fata). Nu am vazut o imbunatatire a tenului, dar nici nu mi-a cauzat neplaceri. O crema bunicica. Un sfert din borcanas l-am folosit pe post de crema de corp pentru ca are parfumul destul de rezistent , dar in acelasi timp nu imi place sa il simt pe fata. 
16) Bioderma Sebium Global este o crema antiacneica care reduce inflamatiile si previne acneea. Este foarte eficienta in cazul meu si o recumpar mereu. Am mai scris eu pe blog despre ea daca cautati rutina tenului meu in casuta de search din dreapta sus a blogului. 
17) Mostre crema pentru piele sensibila cu tendinta de inrosire Sensidiane Lejere de la Noreva, primite la #beautyswap. Nu m-am ineteles prea bine cu ea in sensul ca nu intra repede in piele si o simt grea, cel mai probabil pentru ca nu este potrivita tipului meu de ten. In schimb mi-a placut sa o folosesc in jurul ochilor pentru ca am observat ca se abdoarbe rapid in acea zona. 
18) Mostra crema contur ochi Isofill de la Uriage : ultima din cutiuta cu mostre. O sa o am in vedere data viitoare cand o sa imi cumpar o crema contur ochi. 
19) Mostra crema cu aloe si propolis de la Forever: am observat ca reduce peste noapte cosurile si roseata cauzata de acestea. Mi-a placut. Vreau varianta full size a acestui produs! Din cate stiu eu aceste produse se comanda doar online si au preturi cam piperate, dar mi-a placut efectul acestei creme dupa ce am folosit-o prima data si cred ca mi se potriveste.
20) Mostra crema de noapte Sensitive de la Ziaja : sincer nu imi aduc aminte nimic despre acest produs. A trecut ceva vreme de cand l-am incercat si ma gandesc ca a fost ok, altfel tineam eu minte daca mi-ar fi placut maxim sau daca nu ar fi fost potrivita intr-un fel.
21) Mostra unt de corp cu cacao de la Palmer's: mi s-a facut rau de cand am desfacut plicul pentru ca nu suport mirosul de cacao in general, iar in creme nu mai zic. Aveam impresia ca o sa imi placa, ca o sa fie ceva parfum de ciocolata, dar este miros de cacao pura. L-am incercat pe o portiune mica de piele pe picior, dar l-am aruncat imediat. Nu mi-a placut. Habar nu am ce proprietati are, dar parfumul a fost factorul decisiv pentru mine si am renuntat la el.

22) Antiperspirant Perspirex despre care am numai cuvinte de lauda pentru ca efectiv nu mai transpiri deloc dupa aplicare. Este recomandat persoanelor care suufera de hiperhidroza, nu persoanelor care transpira "normal". Am scris mai multe aici. Este un produs scumpicel, dar de care am tras 2 ani de zile pentru ca l-am folosit in combinatie cu Odaban si pe langa asta se foloseste o data pe saptamana, nu zilnic. 
23) Lentile de contact de la Bausch&Lomb
24)  Plasturi Alinta. Daca mai tineti minte timp de cateva zile vremea a tinut cu noi si am trecut din cizme direct la balerini si am avut nevoie de plasturi, dupa care am revenit iar la cizme si am scapat de bataturi :)) Chiar cu plasturi in avans tot am avut probleme si mi-au aparut bataturi, dar macar nu au fost asa de dureroase ca in cazul in care nu as fi avut nimic aplicat pe piele. Se lipesc bine, sunt destul de ieftini si au mai multe culori si forme. 
25) Complexul 3-6-9 Omega pentru sanatate si stare de bine. Dupa ce am terminat capsulele am luat o pauza de 2 saptamani, timp in care m-am simtit ametita zilnic si uneori prea obosita, deci pe mine chiar ma ajuta. Uneori am impresia ca sunt dependenta de vitamine si minerale pentru ca daca nu iau ceva simt ca ma molesesc rapid. 

 Mica prada fata de alte luni, dar asa se intampla cand deschizi prea multe produse din aceleasi categorii si le alternezi: simti ca nu se mai termina niciodata :))


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu