In vizita la Farmacia Tei

De cand am descoperit ca Farmacia Tei are printre cele mai mici preturi de pe piata la anumite dermato-cosmetice si medicamente, mai tot timpul cumpar de la ei. Tot timpul este aglomerat si cozi kilometrice. Bine, nu chiar kilometrice, dar am patit de cateva ori sa iau coada din afara farmaciei. Asta pana cand m-am desteptat si am inceput sa comand online cu posibilitate de ridicare comanda din sediu de la casa speciala. Asta ca sa nu mai platesc si transport. Daca vreau medicamente si produse din plafar dau comanda pe net, pentru cosmetice imi place sa ma duc direct la farmacie, la etaj unde este mult mai liber decat la parter. Acolo ma pot plimba in voie sa descoper ofertele. Pe net nu tot timpul sunt afisate. Adica 2 la pret de unul sau -70% la al doilea produs. Sunt foarte multe produse si nu actualizeaza ofertele in timp real. Am vazut ca tot apar anunturi de angajare pe siteul lor, probabil pe viitor o sa fie totul la zi. Pana una alta, va arat ce mi-am luat de la ei la ultima mea vizita:
Apa de gura Listerine Cool Mint ( 9 lei), sampon Pellamar pentru par blond cu extract de musetel (16 lei), crema Sebium Mat (34 lei) si gelul exfoliant Sebium Gommant (32,5 lei) de la Bioderma si o mostra de La Roche-Posay de crema cu factor de protectie 50. Am inceput deja sa le folosesc si mi-am format o idee cat de cat despre ele, asa ca daca vreti sa stiti mai multe detalii despre ceva anume, lasati-mi un comentariu cu produsul ales. 
Eu sper sa am ceva rezultate bune cu Sebium Mat, sa scap de fata lucioasa pentru ca m-am saturat sa stralucesc in poze. Sunt si greu de editat :))) Wish me luck! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu