TAG, INGRIJIREA TENULUI

Acest tag circula de ani de zile prin blogosfera, dar eu abia acum ma incumet sa raspund la el. O sa povestesc ce folosesc eu, ce imi prieste mie. Asta nu inseamna ca va indemn pe voi sa faceti la fel, pana la urma fiecare isi cunoaste "fata". Unele raspunsuri pot varia in functie de anotimp, dar azi o sa vorbesc strict despre rutina tenului meu pe timp de vara!
 1. Descrie rutina ta de ingrijire a tenului in 5 cuvinte
Curatare, tonifiere, tratament preventiv antiacneic, hidratare, protectie solara. Sau daca vreti produse le-as scrie aastfel: apa micelara Sensibio H20, lotiune tonica ( nu imia duc deloc aminte marca in acest moment), crema Sebium Global care tine loc si de hidratare in anumite momente. Alteori folosesc inca o crema tot de la Bioderma sau Vichy, iar ultimul pas este bb-creamul cu protectie solara, acum pe timp de vara cel de Bioderma pentru piele sensibila  AR BB Cream.

2. Care este tipul tau de ten?
Un ten mixt, cu tendinte acneice, gras in zona T si pe pometi, normal cand nu am episoade acneice. Indiferent de cuma rata tenul meu, folosesc mereu tratamentul preventim impotriva acneei si cu toate astea uneori ma mai trezesc cu 2-3 cosuri pe fata. Nu va ganditi ca am explozie, dar mie inca imi e frica de perioada adolescentei cand aveam fata praf :))

3. Cel mai bun inamic impotriva cosurilor
Brevoxyl, care din pacate nu se mai gaseste la noi pe piata. Am cumparat din farmacie un produs cu ingredientul activ din Brevoxyl, dar din pacate e apa de ploaie, nu e bun la nimic. Si cand ma gandesc cat de scump e, aproape dublu de cat era Brevoxylul imi vine rau. Totusi Sebium Global ma ajuta. Nu mai are aceeasi putere ca la inceput, nu mai e la fel de rapid, dar inca functioneaza pe tenul meu.

4. Care este produsul tau preferat pentru ingrijirea tenului?
Greu de ales. In cazul meu teama de acnee primeaza in acest moment, asa ca as alege Sebium Global, dar incet incep imi e frica si de imbatranire, asa ca sunt importante si cremele anti-aging sau cele hidratante.

5. Servetele demachiante: da sau nu?
Un mare NU! Poate pentru ca nu am intalnit un produs de acest gen care chiar sa isi faca treaba, sa nu mai ramana pic de urma de machiaj. Le folosesc si eu in cazuri extreme, dar tot nu imi simt fata curata dupa ele si se vad inca urme de rimel.

6. Toner: da sau nu?
Depinde. Am folosit mereu toner pana m-am oprit acum cativa ani, fara un motiv anume, iar recent m-am apucat sa folosesc din nou, pentru ca am primit cadou un produs. Rolul acestui produs este de a elimina resturile de machiaj, de a restabili ph-ului pielii ( desi multe produse nu il mai destabilizeaza) si de a inchide porii. Pentru tenul gras si mixt cred ca nu trebuie sarit peste acest pas. Acum depinde doar de voi. Acum eu folosesc, maine cine stie?

7. Produse high end pentru ten sau pentru machiaj?
Pentru ten. Cu ce ma ajuta un machiaj cu produse high end daca atunci cand ma demachiez tenul meu arata ca naiba? Cred ca rebuie ajuns la un echilibru. Produse bune pentru ambele categorii. In viziunea mea asta nu inseamna high end. Sau acum depinde ce inseamna high end pentru voi. La mine de exemplu nu dau mai mult pe o crema de 100-120 de lei si atunci ma cam doare sufletul, dar cumpar pentru ca stiu ca mi se potrivesc, desi majoritatea cremelor pe care le folosesc acum de la Bioderma sunt in jur de 50 de lei bucata. Si asta pentru ca le cumpar de la Farmacia Tei, in alte parti sunt mai scumpe.  O masca de fata poate sa fie si in jur de 200 de lei, dar asta pentru ca stiu ca ma tine o vesnicie. Nu e chiar high end, dar nici low. Eu sunt undeva la mijloc. 

8. Care este cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit pentru ingrijirea tenului? 
O crema care se foloseste pentru iritatiile la ugerele vacii :)) imi scapa acum numele, dar se presupunea ca e buna pentru acnee. Nu pot sa zic ca am vazut imbunatatiri in acest sens, dar e foarte hidratanta in schimb. Stiu ca o foloseste si Shania Twaine. 

9. Cele mai bune sfaturi pentru ingrijirea tenului?
Folositi produse adecvate tipului vostru de ten. Daca nu stiti ce ten aveti, atunci o vizita la dermatolog va va lamuri. 

Nu nominalizez pe nimeni, dar daca va plac intrebarile astept raspunsurile voastre in comentarii sau pe blogul propriu, daca imi lasati link. 




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu