Optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare rămâne, în continuare, asul din mânecă al oricărui business online, cele mai recente statistici arătând că 93% dintre experiențele din online încep cu accesarea unui motor de căutare, Google fiind de departe cel mai popular dintre ele.
În fiecare secundă, Google procesează 40 mii de căutări, trendul fiind unul de creștere, ceea ce înseamnă că tot mai mulți oameni caută în gigantul motor tot ce îi interesează. Iar acei oameni sunt, fără doar și poate, potențiali clienți ai numeroase tipuri de afaceri.
Cum îți ajută SEO businessul?
Cifrele indică faptul că 98% din totalul traficului generat de motoarele de căutare este trafic organic, iar asta denotă cât se poate de clar că utilizatorii de internet accesează site-urile afișate organic de Google, cu alte cuvinte cele care nu sunt anunțuri plătite.
Pe de altă parte, însă, doar 5% dintre utilizatori dau click pe pagina 2 cu rezultate, ceea ce înseamnă că site-urile afișate organic pe prima pagină din Google atrag majoritatea vizitelor, așadar a potențialilor clienți.
De ce să apelezi la servicii SEO profesionale?
Așadar, dacă ai un business în online, mai mult ca sigur vrei să te situezi și tu pe pagina 1 din Google, în mijlocul publicului tău țintă, și să rămâi acolo cât mai mult timp.
Iar acest lucru nu poate fi realizat fără optimizare SEO. Și având în vedere faptul că există peste 200 de factori de care algoritmii Google țin cont atunci când poziționează un site în rezultatele afișate, este greu de crezut că vei reuși singur să-ți optimizezi site-ul.
Cel mai indicat ar fi să apelezi la servicii SEO profesionale, pentru a te asigura că vei beneficia de o strategie bine pusă la punct, care să fie eficientă și să-ți ajute afacerea să crească.
Ce agenție SEO să alegi?
Există numeroase firme SEO în București, astfel că nu-ți va fi prea greu să găsești serviciile de care ai nevoie pentru site-ul tău. Cel mai important este să alegi o echipă care să te ajute să înțelegi tot acest proces presupus de optimizarea SEO și să fie dispusă să-ți cunoască afacerea, astfel încât să construiască o campanie benefică pentru acoperirea nevoilor clienților tăi, care să ajute inclusiv la promovarea și creșterea popularității brandului pe care-l deții.
Poți apela, de exemplu, la agenția AdMarks, pe care o găsești pe admarks.ro, și vei avea parte, mai întâi, de efectuarea unui audit care-ți va indica unde anume se situează businessul tău în piață și care sunt soluțiile SEO de care are nevoie să crească în Google.
Cât costă o campanie SEO?
Costurile unei campanii de optimizare SEO nu pot fi stabilite înainte de efectuarea unor analize amănunțite, care să releve strategia de care site-ul are nevoie, însă nu-ți face griji!
Prețul serviciilor SEO nu este atât de mare, mai ales dacă te gândești la cât de costisitoare ar putea deveni, mai devreme sau mai târziu, lipsa lor.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu