Cum alegi rochia pentru o nunta de pocaiti

 Vara asta o sa fiu iar domnisoara de onoare, la nunta unei foste vecine, devenita in timp o buna prietena. Am crescut impreuna in acelasi bloc asa ca dintr-o simpla vecina de joaca s-a transformat in amica, iar apoi in prietena. 

Si uite asa am nevoie de o rochie de seara - evening dresses - In mare ne-a lasat mana libera, doar ca ne-a impus cateva reguli. Problema e ca nu sunt regulile ei personale ci a religiei de care apartine. Iar aici discutia e lunga. Parintii ei s-au pocait cand era mica, iar ei daca au crescut in acest "cult" nu au stiut ce altceva sa aleaga. Si uite asa m-am trezit eu cu o serie de reguli care mai de care mai enervante. Nu imi judec prietena prin prisma religiei, dar judec principiile religiei care mi se par super demodate si degradante pt o femeie. Din ce am vazut eu in familia ei, femeia face de toate, e sluga si sotul e regele imparat. 

Fie, trecem peste. Revenim la subiect!
Cum alegi rochia pentru o nunta de pocaiti? Cu grija si cu multi nervi!
Rochia nu trebuie sa fie decoltata, sa nu fie scurta, sa nu fie prea mulata pe corp, lungimea acceptata este peste genunchi, sa aiba maneci lungi, minim 3 sferturi, sa nu aibe insertii de material prin care sa se vada pielea si fara prea multe zorzoane. Iar machiajul sa fie cat mai natural! Bine nu este nimic greu de acceptat sau imposibil, dar cand am intrebat ce reguli trebuie sa respecte barbatii, mi-a spus ca nu exista! Ei, atunci m-au apucat pandaliile. Adica ei pot sa poarte camasa cu maneca scurta daca au chef. Acum ca nu e destul de eleganta pentru o nunta, asta e partea a doua, dar daca au chef, pot sa poarte! Nu e drept! Sau sunt eu imposibila?

 
 
Rochia aceasta verde smarald ar fi fost alegerea perfecta pentru o nunta "normala". Dar e prea decoltata pentru evenimentul la care voi participa eu. Si imi place maxim. Cum as putea eu sa modific aceasta rochie ca se incadreze in tipar? More lace? More silk? 
 
 
 Cred ca aceasta rochie din dantela albastra peste un material galben, banuiesc chiffon, indeplineste toate conditiile. Problema majora e ca nu imi place DELOC! Macar de ar fi avut ceva special, care sa imi capteze atentia cum ar fi aceste rochii de aici:  backless maxi dresses here.
Dar daca stau si ma gandesc bine manecile sunt transparente, un mare no no, ca de innebunesc barbatii cand vad prea multa piele. 

 
 
De-ar fi fost ceva mai lunga aceasta rochie neagra ar fi fost cat mai aproape de perfectiune. Si pentru mine pentru ca imi place modelul dar si pentru a ma incadra in aceste reguli idioate. Lipsesc cam 2 palme bune de material pentru a acoperi genunchii din ce vad eu.
 
 
 Si pentru final am ales optiunea care mi se pare ca se apropie cel mai mult de miezul problemei: o rochie fara forma bine definita, lalaie, cu maneca lunga, fara decolteu, material opac, mai simpla nici ca se putea. Problema majora? In primul rand culoare. Prea trista pentru o domnisoara de onoare. Pare mai mult o rochie de doliu. Apoi material, nu am mai purtat catifea de cand eram copil. Si nici macar nu imi place. Aoleu, ce ma fac? Cum ma imbrac? Eu ca eu, dar abia astept sa vad ce va purta mireasa. Voua ce vi se pare ca indeplineste mai bine conditiile? 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu