Sampon cu urzica si aloe vera de la Farmec - Review

Pentru ca sunt mai tot timpul la dieta si mananc prea multe proteine si prea putine legume si fructe, am decis ca am nevoie de un sampon cu extracte din plante care sa ma ajute sa am un par frumos si sanatos. Ce stric pe o parte cu alimentia, incerc sa repar pe alta cu produse din plante. Cand eram mica tin minte ca foloseam un sampon cu urzica si aveam un par super frumos, bogat si stralucitor. Era un no-name, dar isi facea treaba. Am mers intr-un supermarket si singurul sampon cu extract de urzica pe care l-am gasit a fost cel de la Farmec. Cand am vazut ca scrie pe el si aloe vera am fost si mai fericita: 2 ingrediente care stiu ca fac minuni. Pacat ca nu scrie pe eticheta procentul din plante folosit. Asa ar fi normal. Ca daca procentul de urzica e 1% atunci sigur nu as fi cumparat produsul. Pe iaurturile cu fructe scrie procentul de fruct folosit, ar fi frumos sa scrie la fel si pe eticheta produselor cosmetice. 
Nu am stat sa analizez lista ingredientelor de pe eticheta, oricum nu le-as fi inteles pentru ca sunt scrise in engleza. Acest sampon este un produs romanesc, facut la Cluj. De ce oare nu scrie lista ingredientelor in romana? De cand e engleza limba nationala? Sau e cumva un produs exclusiv destinat exportului? Atunci de ce se mai gaseste pe rafturile magazinelor romanesti? Din cate stiu eu e obligatoriu ca pe un produs sa fie eticheta in limba romana. E adevarat ca descrierea produsului e in romana prima data, dar eu vreau sa stiu ce contine. O bila maaaare de tot, neagra de la mine peste acest aspect!! 
Trecem peste faptul ca nu am inteles ce contine acest produs, sa vedem cum se comporta acum. Se foloseste normal, ca orice sampon, faa instructiuni speciale. Spala parul destul de bine, il lasa curat. Eu imi spal parul de 2 ori pe saptamana, la zile fixe: duminica si miercurea. Am procedat la fel si cu acest sampon. Parul meu nu s-a ingrasat mai repede, dar nici nu a rezistat mai bine. Nu miroase rau, dar nici bine, oricum nu persista pe par. Face putina spuma(nu ca ar fi un lucru rau asta, mai multa spuma nu inseamna curatare mai buna) si daca nu sunt atenta si imi ating ochii, ma ustura groaznic. Din cauza asta prefer sampoanele pentru bebelusi, pentru ca orice as face, mereu imi ajunge spuma in ochi.
Dupa folosirea samponului, cand parul inca era umed am simtit ca e mai tare, mai aspru, aspect care mie imi place pentru ca am parul foarte moale si ma enerveaza acest lucru. Prima data nu am folosit balsam pentru ca am vrut sa vad cum se comporta. Sa recapitulam: lasa parul curat si mai aspru, dar problema e ca il lasa si incurcat. Nu am avut aceasta problema niciodata. Eu nu stiu ce inseamna par incalcit, decat cand am guma din greseala in par. Cu greu am pieptenat parul. La nici un minut am trecut mana prin par si simteam cum se incurca pe loc firele. Cand mergeam la piscina si vedeam bunicutele ca pun casti de protectie pe capul nepoatelor radeam, ca nu intelegeam cum se poate incurca parul de la apa. Acum inteleg pe deplin cum se poate incurca parul de la un sampon "prost". La 3 zile dupa spalare, parul meu inca se incurca. Nu am folosit nici un produs pentru par in acest timp. La urmatoarea incercare am folosit si un balsam de par, de la Casting, balsamul din cutia cu vopsea. Balsamul a anulat efectul de par aspru, dar din pacate tot incalcit a fost si pleostit pe deasupra, fara volum adica. L-am folosit doar de 4 ori pentru ca nu imi place deloc. Nu suport sa am parul incalcit. L-am pasat parintilor mei. Mama are aceasi problema ca mine de la el: par incalcit. Tatii e singurul care il foloseste. Probabil pentru ca are parul scurt si nu are ce se innoda :))) 
Posibil sa fie un sampon destinat parului super mega scurt! Nu stiu , dar asta e parerea mea!!!
Samponul a costat 10 lei, nu e o avere, dar sunt niste bani irositi. Cand am cumparat acest sampon, am mailuat unul, tot de la Farmec, dar o sa va povestesc despre el alta data. 

Voi ati folosit acest sampon de la Farmec cu urzica si aloe? Cum vi s-a parut? Dar alt sortiment? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu