Summer Lovin’ Tag

Am vazut acest tag pe un blog recent descoperit de mine, mi-au placut intrebarile si am vrut sa-l fac si eu.

1. Rujul tau preferat în aceasta vara?

Sincer nu am un ruj preferat, folosesc ce-mi pica in mana, dar in ultimele saptamani am folosit frecvent acest luciu de buze de la Benecos pentru ca vreau sa il termin.



2. Oja preferata vara aceasta?

Zoya Pixie Dust. Am incercat de nenumarate ori sa fac un review acestei oje pentru ca imi place foarte mult, dar unghiile mele arata jalnic, le tai saptamanal pentru ca se exfolieaza si nu imi place cum se vede pe unghii scurte. Acum le am cat de cat lungi pentru ca am oja semipermanenta pe ele, dar daca dau jos gelul nu stiu cum o sa arate unghiile mele.

3. Costumul de baie care-ti place vara aceasta?


Am acest costum roz cu floricele de vreo 5 ani de zile si inca nu m-am saturat de el. E cumparat din piata dar e mai rezistent decat cele 2 costume de baie pe care le am de H&M. Acest costum s-a plimbat de-alungul anilor prin Italia, Grecia, Bulgaria si de nenumarate ori la Mamaia.


4. Băutura preferata in aceasta vara?

Stiu ca nu e bun, stiu ca e cauza principala a celulitei mele, dar nu ma pot lasa! 


5. Autobronzantul tau preferat?

Nu folosesc, nu ii vad rostul, ma bronzez natural. Nu exagerez dar cred ca oricine poate sta putin la soare. Asta daca nu are probleme serioase cu pielea, cazuri medicale sau mai stiu eu ce.

6. Melodia ta preferata vara aceasta?

... eu am o melodie preferata pe ora, pe zi, pe saptamana, pe luna .... :)))) cateva care imi plac: Delia - Ipotecat, Oana Radu - Tu, Antonia - Dark horses, si inca cateva care nu am idee cum se numesc, dar pe care le ascult la radio.

7. Accesoriul preferat vara aceasta? 

Singurul accesoriu pe care il port mai mereu este inelul. Am cateva de argint pe care le rotesc.

8. Parfumul preferat vara aceasta? 

Nu folosesc parfum pentru ca imi e rau de la orice miros. Pana acum cativa ani parfumul meu preferat era Femme de la Boss. Acum tot timpul cand intru intr-o parfumerie si il miros simt ca nu mai are aceeasi mireasma. Ori au schimbat formula, ori nu mai simt eu la fel aromele.

9. Cartea preferata vara aceasta? 

Am citit doar carti de duzina, romane de dragoste, light reading, nimic spectaculos, nimic care merita recitit sau recomandat mai departe.

10. Ce astepti cu nerabdare sa faci vara aceasta?

Absolut nimic. Deja am fost in vacanta in Grecia si in Bulgaria. O sa mai merg la noi la mare. Acum astept vacanta la Paris, la sfarsitul lui noiembrie. Deci astept sa se termine vara si sa vina iarna :)

Daca va plac intrebarile, astept raspunsurile voastre intr-un comentariu sau daca aveti blog puteti prelua tag-ul. 








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu