Colectia mea de geluri de dus

De fiecare data cand merg la cumparaturi intr-un super/hiper-market ma opresc in fata rafturilor cu geluri de dus si incep sa studiez oferta. Am avut o perioada in care cumparam cel putin un gel de dus pe luna si aveam o colectie imensa de produse incepute si sigilate. In Decembrie anul trecut am dat o gramada cadou ca sa scap de ele si mi-am oprit doar 2 pentru mine: unul de la Fa Yogurt si unul din Sephora. Anul acesta am cumparat doar unul ( pana acum): mi-a picat cu tronc un gel de dus de la Balea cu aroma de cirese.  
Nu va imaginati cat de greu imi este sa ma abtin sa mai cumpar geluri de dus. Oferta este imensa, de la arome pana la texturi si ambalaje cat de cat mai atragatoare.   

Va arat astazi doar gelurile de dus pe care le am incepute, nici nu vreau sa ma gandesc la celelalte pentru ca nu vreau sa le deschid pana nu termin cel putin unul din cele pe care le am in baie.
Mai tot timpul am in casa cel putin un gel de dus de la Dove, acum am 3.
Gel de dus nutritiv Dove Purely Pampering cu migdale&floare de hibiscus, cu unt de shea&vanilie si gel de dus nutritiv Dove Go Fresh Restore cu floare de portocal&smochin. Toate sunt cremoase si imi par la fel de hidratante, le diferentiez doar dupa miros: cel mai mult imi place cel cu aroma de vanilie, urmat de floarea de hibiscus si cel cu smochine ( nu se simte deloc aroma de portocale).
De la stanga la dreapta:

Gel de dus de la Nectare of Nature cu extract pur de ulei de argan: am descoperit aceasta marca frantuzeasca in Carfour, este un gel de dus destul de ieftin, maxim 12 lei. L-am cumparat pentru ca am vazut scris mare ulei de argan pe eticheta, dar bineinteles ca la acest pret, ingredientul ulei de argan este la capatul listei, adica un procent foarte mic. In timp ce ma spal cu el imi simt pielea hidratata, dar dupa ce ma clatesc efectul dispare instant ( nu simt ca ma strange pielea sau ca o usuca, e doar un feeling pe care il am) . Parfumul se comporta la fel: miroase placut, dar nu rezista nici macar pana ies din baie.

Gel de dus de la Balea After Sun: marca specifica magazinelor DM. L-am folosit prima data la mare bineinteles, imprumutat de la o prietena, iar cand am ajuns acasa l-am cumparat si eu pentru ca mi-a placut foarte mult. A fost primul gel de dus de la Balea pe care l-am incercat. Acesta ofera o senzatie de racorire si calmeaza pielea dupa plaja ( sau cel putin asa am eu impresia). L-am folosit si iarna pentru ca imi place parfumul si imi aduca aminte de vacanta. 

Scrub de la Oriflame din gama Nature Secrets, cu aroma de menta si zmeura: este un gel de dus cu particule abrazive care inlatura celulele moarte. Il folosesc o singura data pe saptamana in combinatie cu un burete abraziv. Se presupune ca dupa ce ai folosit un scrub nu trebuie sa mai folosesti si gel de dus normal, dar pentru ca mie nu imi place mirosul lui  chimic ( de iarba verde, nici vorba de zmeura ) eu ma spal si cu gel de dus. Este un produs foarte util si usor la indemana fata de scrubul cu zat de cafea, despre care am scris aici. Ambele metode au plusuri si minusuri, dar au in comun faptul ca ma streseaza mirosul la ambele: nu imi place nici aroma de cafea, nici cea de iarba verde.

Gel de dus de la Avon, din gama Planet Spa Himalaya Goji: un gel de dus bland, dar care de la o vreme a inceput sa imi usuce pielea. De obicei cand un gel de dus incepe sa ma "streseze" inseamna ca il folosesc de prea multa vreme si e timpul sa il schimb. Doi ani la rand am folosit exclusiv geluri de dus de la Avon, cred ca pielea meu s-a saturat de ele. Il folosesc rar pe corp, doar ca sa il consum si imi spal pensulele de machiaj cu el.

Cam aceasta este colectia mea de geluri de dus ( incepute) . Sper sa nu se mareasca intre timp :)) Voi cate aveti desfacute? 


 

4 comentarii:

  1. Eu de câteva luni încerc să nu mai desfac mai mult de 2-3 în același timp. În mare parte îmi iese. În schiiiimb, am multe „rezerve” în casă, nu reușesc să rezist tentațiilor. :))
    Off: Acum îmi dau seama de unde-mi suna cunoscut numele blogului tău, te aveam și în blogroll. :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. lasa ca este bine, la fiecare dus te dai cu altceva :))) si eu am si nu ca-mi cumpar, tot primim cu anumite ocazii, o sa facem colectie :))) dar eu cand vad ca am ceva stoc fac si eu la randul meu cadouri :))) mie imi plac mai mult cele barbatesti ;_ si parfumurile, si spray-urile :))) aum un dgel de duj care imi place tare mult, Doamne cum miroase piele si persista mirosul, este de la LANCOME- TRESOR, am si crema de corp si parfum ;) il recomand :)

    RăspundețiȘtergere