Top 10 Worst Dressed Oscar 2015

Aseara v-am aratat cele mai frumoase rochii de pe covorul rosu de la Oscar 2015 in viziunea mea, aici, acum este randul topului cu cele mai nereusite tinute, adica al celor mai urate rochii! 

1) Blanca Blanco: nu stiu ce a fost in capul ei cand a ales aceasta rochie. Nu inteleg nici ce a fost in capul "croitorului", pentru ca fashion designer nu pot sa il numesc ( habar nu am despre cine este vorba, nu am gasit alte informatii despre aceasta rochie). Rochia asta imi aduce aminte de fasii de bacon prajite
 si in acelasi timp de Ursula ( vrajitoarea din Mica Sirena ). Nu vreau sa fiu rautacioasa, dar asta e imaginea care imi vine in cap cand vad aceasta rochie rosie purtata de Blanca Blanco :))

2) Lupita Nyong'o intr-o rochie Calvin Klein. Aceasta rochie apare ba in topul celor mai bune tinute, ba in al celor mai urate! Depinde de gustul fiecaruia. La mine e clar un NO NO NO. In primul rand nu imi place modelul, nu vad nimic spectaculos la ea. Nu ma intereseaza ca au muncit nu stiu cate femei si nu stiu cate sute de ore ca sa coase manual fiecare perla, nu imi place si gata. Nu o avantajeaza deloc stilul, nu ii pune in evidenta talia deloc. Am cautat alte poze, am crezut initial ca e de vina unghiul fotografiei, dar nu : in toate pozele arata la fel.
3) Gwyneth Paltrow intr-o rochie Ralph & Russo: o rochie simpla, o culoara calda si placuta, dar care mi-ar fi placut daca nu ar fi avut acel trandafir supradimensionat pe umar. Pare mai mult o rochie de bal de liceu, bal ca in filmele americane, nu ca cele de la noi :)) 
4) Lady Gaga intr-o rochie Azzedine Alaia: imi pare si rau sa pun rochia asta in acest top. Daca nu avea acele tentative de maneci si era taiata drept, pe corp mi-ar fi placut la nebunie. Si fara manusile de muschetar bineinteles :)) Ma mir cum de nu a exagerat cu machiajul si coafura, arata chiar bine ( la fata ).
 5) Marion Cotillard intr-o rochie din colectia Dior Haut Couture: inteleg ca aceste rochii se poarta la ocazii speciale, dar totusi trebuie sa fie "purtabile": din fata pare chiar draguta, dar din spate.... parca are un pampers la fund, ca sa nu zic absorbant. Dar uite ca tot am zis!
6) Willow Bay intr-o rochie Rodarte din colectia Star Wars. Sunt eu fan Star Wars, dar nu m-as fi imbracat cu rochia aceasta nici macar in casa.  O aplaud pentru alegerea indrazneata, dar total nepotrivita pentru Oscar. May the force be with you!
7) Jennifer Aniston intr-o rochie Atelier Versace: am avut impresia ca e gravida. Am crezut ca sunt in urma cu stirile, dar nu, nu este. Imi pare grasuta in aceasta rochie, ii largeste soldurile si nu este din cauza unghiului fotografiei ( am cautat si alte poze). Nu imi plac nici cupele, nu ma atrage modelul, nu imi place deloc.
8) Kerry Washington intr-o rochie Miu Miu: boring! O combinatie intre corset si pleplum ? No thank you.
9) Hannah Bagshawe intr-o tinuta Alexander McQueen: daca nu ar fi avut acele pompoane pe lateral, ar fi fost o rochie draguta. Nu inteleg sensul lor. Sunt greutati ca sa nu o zboare vantul? Sunt ciucuri decorativi ca la calutii nostrii? Macar de erau rosii, ca eu asa tin minte ca am vazut la tara :)) Voi ce credeti ca sunt?
10) Chrissy Teigel intr-o rochie Zuhair Murad: imi place si nu imi place aceasta rochie. Ma enerveaza contrastul dintre materiale: dantela imi place la nebunie, imi aduce aminte de colectia de primavara de la Paris, despre care am scris aici, dar materialul din partea de jos nu imi spune nimic. Se intampla prea multe in aceasta aparitie: decolteu adanc, slitul iti fura privirea, dantela cu cristale, trena, picioare tonifiate,cercei candelabru,  ruj prea inchis :)) to much. Daca nu avea trena, mi-ar fi placut mai mult. 

Sunteti de acord cu mine? Sunt acestea printre cele mai urate rochii din acest an de la Oscar [ ignorati numarul 10, incepe sa imi placa :))) ] ? Care va streseaza mai mult? Pe mine prima si cea cu imprimeu din Star Wars :))



3 comentarii:

  1. Chiar sunt de acord cu tine, toata lumea lauda tinutele lui Lady Gaga si a lui Gwyneth Paltrow, sunt in multe topuri, dar gusturile nu se discuta.

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt cateva aici care sunt chiar urate. Insa personal rochia lui Gwyneth Paltrow, Lady Gaga ( fara manusi), Hannah Bagshawe si Jennifer Aniston imi plac la nebunie! Asa e, gusturile nu se discuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, parerile sunt impartite , in special pt Lady Gafa, Gwyneth, Jennifer si chiar Lupita.

    RăspundețiȘtergere