El Divino Body Mist, Spray de corp cu aroma de piersici

Am primit spray-ul de corp El Divino Body Mist la o tombola organizata de Kleo la evenimentul ‪#‎kleo4yearblogiversary .
Maine se implineste o luna de cand am participat la aceasta aniversare si eu inca nu am scris desprea ea ... ce face lenea din om! 
Kleo a fost foarte draguta si ne-a lasat pe fiecare sa ne alegem sortimentul preferat din cele 5 disponibile: cirese, piersici, capsuni, pepene rosu si rodie. Eu am fost a doua pe lista care a ales, prima fata ( nu mai tin minte exact cine) a pus mana pe cirese, asa ca eu am avut doar 4 variante disponibile si am ales piersici. 
Imi place sa folosesc acest spray de corp seara, dupa dus, in loc de crema de corp. Se pulverizeaza pe tot corpul si se maseaza usor. Miroase foarte bine a piersici si chiar rezista pe piele. Eu nu imi simt pielea hidratata si nici catifelata dupa folosire, cum promite descrierea oficiala a produsului, dar imi place pur si simplu pentru miros. Pot sa spun ca se simte 24 de ore garantat (pana la urmatoarea baie). Bineinteles ca pe parcursul zilei mirosul de diminueaza, dar tot se simte. 
Este atat de aromat si rezistent incat se poate folosi pe post de parfum si nu spray de corp. 
Mie de obicei nu imi plac parfumurile pentru ca pe pielea mea isi schimba mirosul, dar nu am avut aceasta problema cu acest corp de spray de la El Divino: cum miroase in sticla, exact asa miroase si pe pielea mea. Singura mea problema cu acest produs este ca am momente cand ma doare capul de la el, dar asa patesc eu de la toate produsele cu miros puternic, chiar si de la creme de corp. 

O sticla de 100 ml din acest Body Mist de la El Divino costa 20 de lei si il puteti cumpara de pe site-ul oficial sau de la partenerii lor. 

Ati incercat spray-uri de corp, folositi acest tip de produse? 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu