Fluid de curatare si demachiere fata si ochi, Gerovital H3 Derma+

Fluidul de curatare si demachiere fata si ochi, Gerovital H3 Derma+ face parte din prima gama de dermato-cosmetice lansate de compania Farmec. Acum ceva vreme v-am povestit aici despre samponul din aceasta gama, azi a venit timpul sa va spun parerea mea despre demachiant. 
" Formula fluidă, asocierea substanțelor emoliente blânde și a ingredientelor cu acțiune calmantă o recomandă inclusiv pentru curățarea tenului sensibil. Zanthalene este extractul ecocertificat obținut din fructele de piper Sichuan reduce senzația de prurit, iritațiile și disconfortul de diferite origini ale pielii sensibile. Uleiul de măsline înlătură cu delicatețe impuritățile și reface filmul hidrolipidic protector al pielii. "

Se aplica pe fata si gat, se maseaza usor pentru a inlatura machiajul si impuritatile, iar apoi se inlatura cu o discheta demachianta. 
Are o formula usoara, fluida, chiar apoasa cred eu. Am aplicat putin pe mana si cat m-am agitat sa fac poza, a inceput "sa curga".  Curata foarte bine, dar din pacate ma ustura ochii de la el si dupa folosire vad in ceata cateva secunde. Nu lasa fata grasa, dar simt totusi nevoia sa imi clatesc fata dupa, ori cu apa normala, ori cu apa micelara. Eu il consider un demachiant bun pentru fata si buze, pentru ochi nu. 
Ati incercat acest fluid de curatare de la Gerovital H3 Derma+? Cum va impacati cu el? 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu