TAG - Would you rather?

1. Ai prefera să îți pierzi toate rimelurile, tușurile de ochi, gloss-urile de buze și rujurile sau toate paletele cu farduri de ochi?
Nu imi plac combinatiile alese :)) As scoate tusul de ochi si gloss-urile din prima categorie si as introduduce paletele de farduri in locul lor, pentru a putea alege aceste produse! Dar daca jocul e joc, atunci ma lipsesc de paletele de farduri, pentru ca imi plac mai mult rimelurile si rujurile. 

2. Ai prefera să îți tunzi părul foarte scurt sau să nu îl poți tunde din nou niciodată?
Nu ma vad cu par scurt si nu ma deranjeaza niciodata cat de lung e. Mai bine sa am ce prinde, decat sa ma chinui cu un par neexistent. 

3. Ai prefera să porți un blush corai sau un blush roz?
Roz.

4. Dacă ai avea la dispoziție 1000 de euro, ai prefera să cumperi haine sau produse de make-up?
Haine, cat mai multe haine. Produse cosmetice am destule si asa nu le folosesc pe toate. 

5. Ai prefera să aplici ruj ca și eye liner sau eye liner pe post de ruj?
Eye liner pe post de ruj. Rujul e prealipisios pe post de fard. 

6. Ai prefera să cumperi doar produse de la MAC sau doar de la Sephora?
Nu am cine stie ce produse de la MAC, dar totusi le prefer. Habar nu am de ce, probabil renumele. 

7. Ai prefera sa folosești doar un fard de ochi sau doar un ruj pentru tot restul vieții tale?
Chiar nu conteaza, oricum eu port mai tot timpul roz pal la ochi si ruj roz pe buze :))  In ultimul timp am experimentat diverse nuante de ruj, dar fardul a ramas identic, deci aleg un singur fard pentru restul vietii: o anume nuanta de roz! 

8. Ai prefera sa porți haine de iarnă în timpul verii sau haine de vară în timpul iernii?
Haine de vara pe timpul iernii cu cizme pana la genunchi si un palton pe deasupra, daca as avea masina si nu ar trebui sa ma plimb prin frig si daca as avea 30 de grade in casa :)) 

9. Ai prefera să porți unghii negre sau unghii în culori puternice pe tot parcursul anului?
Am trecut de perioada in care purtam doar negru pe unghii, mai bine aleg culori puternice.

10. Ai prefera să renunți la produsul de buze preferat sau la produsul de ochi preferat?
Renunt la ruj pentru ca am buzele destul de rozalii si frumoase, dar la eyeliner sau rimel nu renunt!

11. Ai prefera să poți purta părul doar prins într-o coadă de cal sau într-un coc dezordonat?
Niciuna! Am mai zis ca nu imi place cum imi sta cu parul prins, dar aleg coada de cal, ca parca totusi e mai acceptabila.

12. Ai prefera să nu mai poți niciodată să îți colorezi unghiile sau să nu mai poți folosi niciodată un luciu de buze?
De cateva saptamani nu am mai purtat culoare pe unghii, dar e greu! Mai bine renunt la gloss.

13. Ai prefera să îți razi sprâncenele și să nu ai deloc? Sau să le desenezi în fiecare zi?
Fara sprancene? Nu cred, am vazut cateva poze si mi se par horror. Mai bine desenez inf iecare zi, decat sa nu am deloc.

14. Ai prefera să trăiești fără machiaj sau fără lac de unghii?
Am demonstrat in ultimele saptamani ca pot trai fara lac de unghii, in timp probabil ar fi si mai usor, dar fara rimel, eyeliner sau ruj nu pot.

Nu nominalizez de data aceastape nimeni, dar vă rog să preluați tag-ul cu încredere dacă vă place și astept rasnpunsurile voastre in comentarii la intrebarile care va plac cel mai mult daca nu aveti blog :) 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu