10 nuante de oja potrivite pentru toamna

Zilele trecute m-am uitat prin colectia mea de sticle de oja sa vad ce culori am, ce trebuie aruncat, ce mai imi trebuie. Am realizat ca nu am cumparat nici o sticla de oja in ultimele 2 luni :)) Dar am remediat zilele trecute situatia, cand am fost la targul Cosmetic Beauty Hair de la Romexpo si am luat 4 bucati.
Am gasit pe stoc 10 variante potrivite pentru toamna: rosu, grena, visiniu, verde. 
Asta nu inseamna ca nu o sa mai port roz pal sau galben turbat pe unghii  daca ma apuca cheful, dar cat de cat sa spunem ca am gasit 10 culori perfecte pentru toamna.

Am incurcat putin locul sticlutelor, oja mov de la Farmasi trebuia sa fie dupa oja verde Sorbet, pentru a fi in aceeasi ordine in care le-am folosit pe mana stanga de pe hartie. 

  • Prima oja este o nuanta grena de la Rimmel, gama Salon Pro, care imi aduce aminte de frunzele rosiatice- grena ale unui copac care habar nu am cum se numeste, dar sigur l-ati vazut prin parcuri.
  • Culoarea mea preferata fuchsia de la China Glaze, Ahoy! despre care am scris aici
  • Mov inchis de la Seventeen, nuanta 262
  • Verde deschis de la Flormar, colectia Sorber, nuanta S02, cu mai multe poze aici.
  • Tot un mov, dar de la Farmasi, nuanta nr. 77, cu mai multe poze aici 
  • Farmec nuanta nr. 77 care seamana putin cu vinul bordeaux :)) 
  • Golden Rose nuanta nr. 64, un maro cu sclipiri aurii in lumina soarelui
  • Rosul meu preferat din toate timpurile, care nu lipseste din nici un top, Farmec nuanta 351, cu review aici
  • Opi Ski Teal We Drop: dupa cum v-am spus si aici cand se vede verde cand albastru. 
  • Avon Nail Wear Pro, Cherry Jubilee. 
Imi plac aceste nuante si probabil o sa le port mai des, dar dupa cum am zis si mai sus, nu o sa ma limitez doar la acestea. Voi ce preferinte de toamna aveti in materie de unghiute?

PS: bratarica de la mana e pictata cu Flormar Glitter GL02, despre care am mai vorbit aici.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu