Apa micelara cu ulei de masline de la Ziaja

Dupa ce am tot vazut pe facebook si diverse bloguri produsele marca Ziaja am vrut si eu sa le incerc si am mers special la farmacie  sa imi cumpar ceva pentru ca nu au un magazin propriu zis si nu am avut rabdare sa comand online. Initial am vrut sa incerc o crema de corp, dar s-a nimerit sa am nevoie de o apa micelara, asa ca m-am razgandit si am cumparat apa micelara cu ulei de masline pentru toate tipurile de ten Ziaja, sau apa demachianta cu ulei de masline dupa cum scrie pe ambalaj. 
Aceasta apa micelara nu necesita clatire si nu contine parfum, dar eu tot simt ceva. Nu pot sa zic ca miroase frumos, dar nici deranjant nu este. Curata delicat urmele de machiaj si impuritati. Nu lasa pelicula si nu usuca pielea. La capitolul indepartarea machiajului este o apa micelara mai buna decat Nivea, dar mult sub Garnier. Are ceva probleme la indepartarea eyeliner-ului negru si a rimelului, dar cu mai multe dischete demachiante se rezolva. 
Pe ambalaj scrie ca este un produs  testat dermatologic si oftalmologic, dar din pacate eu ma incadrez in categoria celor care nu tolereaza bine aceasta apa micelara pe zona ochilor. Ma ustura groaznic ochii de la ea. Daca o folosesc doar pe obraji, frunte si gat nu am probleme, dar daca vreau sa ma demachiez la ochi cu ea e jale si durere. 
Are cel mai bun sistem de dozare din toate apele micelare incercate de mine pana acum, niciodata nu am avut scapari de produs in comparatie cu celelalte. 

Un tub de 200 ml de produs costa 19 lei si se poate gasi in diverse farmacii sau pe pagina de facebook oficiala. De regula au diverse promotii, 2 produse la pret de unul sau la un produs cumparat primiti inca unul. Cand am fost eu la farmacie aveau o promotie la apa micelara cu trandafiri, primeai gratuit o crema de fata daca nu ma insel, dar eu am ales varianta verde pentru ca de regula nu imi place mirosul de trandafir in produsele cosmetice. 

Chiar daca eu am avut probleme cu ochii este posibil ca voi sa nu aveti nimic, asa ca daca aveti sansa sa incercati acest produs, merita sa ii acordati o sansa. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu