Heart Shape Collar Sleeveless Romwe Red Dress

Nu stiu cum se nimereste ca de fiecare data dupa ce comand eu ceva de pe Romwe, acel produs intra la reducere :))) Asa am patit si cu o rochie midi  Nu am avut bafta de reducere, dar poate profitati voi de ocazie!
 Dupa ce am citit masuratorile de pe site am ales marimea L, dar acum imi dau seama ca puteam sa iau si masura M fara probleme pentru ca materialul este destul de elastic. Rochia are 103 cm lungime si la inaltimea mea de 166 cm imi acopera genunchii. Nu am mai purtat aceasta lungime vreodata si adevarul este ca ma simt putin ciudat. 
Prefer rochiile deasupra genunchiului, asa ca am ridicat materialul sa vad cum ar arata. Pare mai eleganta varianta originala, dar eu ma simt mai confortabil cu rochia mai scurta.
Nu vreau sa astept pana la vara pentru a putea purta aceasta rochie, asa ca am gasit 2 variante pentru a o imbraca in aceasta toamna. Si de aceasta data imi place mai mult varianta scurta.
De la o rochie midi eleganta am ajuns la o varianta numai buna de purtat la birou :)) Mai e nevoie sa va spun ca imi place mai mult varianta scurta?! Nu arata rau nici varianta midi, dar ... 
Rochia e din poliester. Se sifoneaza repede, dar se calca usor.
Este o rochie simpla, cu fermoar pe mijlocul spatelui, cu talie definita si un mic detaliu in zona sanilor.
Pe Romwe puteti vedea si varianta neagra a acestei rochii. Ambele sunt dragute, dar pe rosu se vede mai bine in viziunea mea.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu