Lip Balm Flormar, Orange

De la nebunia mea cu rujuri mov am trecut la cele portocalii. Ultima mea descoperire portocalie este balsamul de buze de la Flormar: Orange Balm.
Flormar Lip Bal asigura o hidratare intensa imediata, mentine buzele moi, ingrijite si sanatoase. Datorita extractelor de cacao, orhidee şi unt de shea, mentine nivelul hidrolitic al buzelor, le hraneste si le previne uscarea. Aceasta gama de produse, disponibila in 6 arome fructate, confera vitalitate buzelor si de asemenea, toate variantele, mai putin cea cu aroma de mar, asigura o colorare usoara. Previne deteriorarea buzelor, avand factor de protectie impotriva radiatiei solare SPF 15
Am vazut in magazin toate culorile, dar pe moment cel mai mult m-a atras aceasta culoare portocalie. Mai mult ca sigur la urmatoarea vizita intr-un magazin Flormar o sa pun mana pe alta nuanta. 
Orange Balm coloreaza buzele intr-o nuanta placuta de portocaliu translucid, hidrateaza si catifeleaza buzele. Daca vi se pare putin roz pe buzele mele asta se datoreaza faptului ca asa sunt buzele mele naturale: roz.  Culoarea poate fi construita si mai puternic daca aplicati mai multe straturi. Este foarte placut pe buze si nu necesita o reaplicare continua ca in cazul altor balsame de buze.
Pentru ca are factor de protectie SPF 15 l-am folosit cu incredere pe timpul verii, chiar si la mare, doar ca acolo l-am reaplicat ceva mai des decat intr-o zi normala. De obicei il aplic dimineata, dupa pranz si inainte sa plec de la birou si am buzele colorate toata ziua. La mare il aplicam de fiecare data dupa ce beam apa, dupa ce ieseam din mare sau pur si simplu cand aveam eu chef. De multe ori pe scurt si nu mi-am ars buzele deloc. Se comporta bine si la frig, relativ spus avand in vedere ce toamna usoara am avut pana acum. Daca o sa fie la fel de eficient si pe timp de iarna o sa intre categoric in topul meu preferat de ingrijire a buzelor. 
Balsamul costa 23 de lei si il puteti gasi in magazinele Flormar sau online aici
Nuanta cu aroma de mar este incolora, deci poate fi folosita si de baieti, dar nu ma tenteaza. Urmatoarea pe lista mea este  Mulberry. Pe voi ce va atrage mai mult? Sau ce aveti deja?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu