Cumparaturi din DM

Aseara am intrat intr-un magazin DM. Avea nevoie de o floare de baie, dar bineinteles ca s-au mai lipit si alte produse de mine. Nu multe. Mi-am impus o limita mentala de 30 de lei si nu am depasit cu prea mult. 
Nu mi-a prea convenit ca am cumparat o floare de baie fara ambalaj, cine stie oare cine a pipait-o, dar cele care erau sigilate erau doar albe si mai micute. Nu mi-au placut deloc: pe total, inclusiv ca forma si culoare, iar in final am ales ceva mai vesel si mai voluminos. Acesta mov a fost in jur de 5 lei, cel sigilat era 7-8 lei. Daca tot eram la sectiunea de baie am ales si o pila cu 2 fete. Am pila electronica de la Scholl, dar recunosc ca e mai rapid de folosit pila de baie direct la dus.  Scholl e varianta de backup, cand vreau sa ma rasfat, cand am timp si chef de "mai mult". Pentru varianta de uz zilnic pentru mine e mai comoda o pila de acest gen.
De aseara pana acum, am uitat cat a fost, undeva la 12-15 lei. 

Cu aceste 2 produse am ajuns la casa, unde mi-am amintit subit ca am nevoie de niste servetele matifiante. Fata de la casa a fost draguta si  a plecat la raft sa imi aduca ce i-am cerut. Nu a inteles probabil ce am vrut eu exact si mi-a adus servetele demachiante Alverde, pe care scrie intr-adevar ca ajuta la eliminarea sebumului, dar i-am explicat eu apoi ca ce vreau eu nu sunt de fapt servetele, ci o hartie care absoarbe uleiul. In acest rastimp ne-a ascultat o colega care mi-a adus exact ce cautam: servetelele matifiante de la S-He Stylezone. Eu nu am mai cumparat aceste servetele din DM si din acest motiv nu stiam la ce sectiune sa ma uit dupa ele. Daca va asteptati ca aceste servetele matifiante sa fie la sectiunea clasica de servetele umede, demachiante si uscate, va inselati. Sunt in zona de makeup, langa farduri si rujuri. 
Pe Alverde am dat 5-6 lei, acestea matifiante 9 lei. In mod normal trebuia sa cumpar doar servetele de la S-He Stylezone, dar am zis sa le incerc si pe acestea demachiante.  Pana la urma am depasit cu doar 5 lei bugetul alocat. Am trecut rapid pe langa raftul cu geluri de dus, desi am ochit ceva editii limitate, dar nu am pus mana pe ele sa le miros. M-am uitat si la ceva farduri, dar mi-am amintit cate am acasa si cum de vreo 2 ani de zile am boala doar pe vreo 2 nuante de roz, asa ca nu era cazul sa cumpar ceva. Asa ca nu am avut mari probleme in a parasi magazinul. Doar cand am depasit raionul cu creme de corp am simtit o constrangere, dar trebuie sa imir epet mereu ca deja am prea multe :))) Poate sa mai termin din ele, apoi imi "permit" sa cumpar altele. Pana atunci nu!!

Voi ce ati mai cumparat in ultima perioada? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu