Sampon Klorane cu extract de chinina si vitamina B si Klorane cu extract de bujor, Review

Dupa patania mea cu samponul si masca de par Elgon despre care v-am scris aici, doctorul mi-a prescris ceva pastilute si un sampon pentru scalp iritat de la Klorane cu extract de bujor chinezesc. Dupa o mica cercetare de piata, am hotarat sa il cumpar de la Farmacia Tei, unde am platit 26 de lei pentru o sticla de 200 ml. Cea de 400 ml costa 38 de lei. La alte farmacii pretul este aproape dublu.  

Eu am vrut sa incerc varianta mica, sa vad daca mi se potriveste. Si pentru ca nu ma pot abtine, am mai cumparat inca un sampon, tot Klorane, dar cu extract de chinina si vitamina B pentru revitalizarea si stimularea cresterii parului. Pretul este identic pentru ambele variante.

Samponul Klorane cu extract din bujor calmeaza iritatiile pielii si atenueaza senzatia de mancarime. Pot spune ca am simtit treptat efectul lui, dupa fiecare spalare observam o imbunatatire, in sensul ca bubitele se micsorau si nu ma mai manca pielea capului. 

Bubitele au disparut cam intr-o saptamana jumatate, iar dupa 3 saptamani a disparut complet si mancarimea. Pastilutele le-am luat doar 5 zile, samponul l-am folosit de 2 ori pe saptamana. 

Samponul are o textura fluida, ca un gel apos, nu face multa spuma si miroase frumos, a flori. In prospect scrie ca este suficienta o singura spalare, dar eu nu sunt de acord. Nu curata bine parul doar dupa o samponare. Sunt necesare minim 2 samponari, uneori chiar 3. In functie de cum imi simt eu parul de murdar. 

O alta mentiune: in prospect scrie ca este indicat pt mancarimea scalpului datorata matretii. La mine nu a fost cazul. Eu nu am avut matreata. La mine a fost o problema alergica, pentru ca am folosit un sampon nepotrivit. Asa ca pot spune ca il recomand pentru orice senzatie de mancarimea, fie ea de la matreata, fie de la alta problema. 
Am cumparat samponul Klorane cu extract de chinina si vitamina B dupa ce am citit pe ambalaj ca este recomandat pentru regenerarea parului. Eu am vrut mai mult un sampon pentru cresterea parului in lungime, dar am observat o scadere semnificativa a firelor de par cazute. Daca anterior strangeam o mana de par dupa dus, dupa ce am folosit acest sampon abia am mai cules 2-3 fire din cada. Si asta dupa doar 2 spalari. Nu stiu ce efecte are in cazul perosanelor care au probleme serioase cu pierderea de par, dar o sa aflu cat de curand. I-am spus mamei sa il incerce si ea. O sa updatez articolul si cu rezultatele ei pe viitor.

Acest sampon cu chinina are si ceva dezavantaje. Pe langa faptul ca se consuma repede ( pentru ca o singura samponare nu este suficienta pentru un par curat), fura din volumul natural al podoabei mele capilare, il usuca si incalceste. Adica fix invers de ce scrie pe prospect. Nu mi-a venit sa cred cand am citit ca acest sampon are efect de descalcire a parului si de volum. Posibil sa aibe la alte persoane, nu stiu ce sa zic. 

O alta observatie este ca parul meu nu mai este asa de ondulat ca pe vremuri. Daca revin la Johnson's Baby, atunci revine si volumul si onduleurile.     

Parerea mea este ca acestea sunt sampoane de tip tratament, nu de tip frecvent. Se folosesc pana scapam de probleme, in combinatie neaparat cu balsamul de par, de preferat din aceeasi gama ( exista si balsam cu bujor si balsam cu chinina, eu am doar unul din ele), dupa care se revine la samponul clasic, fiecare cu preferintele lui.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu