NOTD, Farmec nuanta 351

De ani de zile ma chinui sa stampilez un model complet pe unghii si in sfarsit am reusit si eu! Poate nu vi se pare ceva greu de realizat, dar credeti-ma ca este! Ori stampilam modelul pe jumatate, ori se transfera cu urme ori nu reuseam deloc sa iau modelul de pe matrita pe stampila, iar in cel mai rau caz modelul era complet pe stampila, dar pe unghie nu se "lipea" nimic. Chiar si acum cand ma laud ca am reusit, am facut asta pe 4 unghii, pe restul am gresit, am renuntat si am dat culoare completa.
Nuanta de rosu este preferata mea din toate ojele incercate de mine pana acum: rosu de la Farmec numarul 351. Apare in diverse ipostaze pe blogul meu daca dati un simplu search. 
Nuanta de alb este o combinatie de 2 oje: Orly Overexposed si o nuanta de alb de la Flormar la care nu i se mai vede numarul pentru ca eticheta e prea uzata. 
Matrita pentru model este una no-name, la fel si stampila, cumparate de pe ebay. Pentru a sigila modelul am folosit un top coat de la Melkior, High Shine.
Rezista deja de o saptamana si nu da semne de uzura. Imi place mult acest model, dar trebuie sa recunosc ca nu e creatie proprie. Sursa de inspiratie a fost aceasta fotografie de pe net: 
Bine, nu se potriveste forma unghiilor, lungimea, nuantele folosite si nici modelul stampilat, dar principiul e acelasi :)) Mai putin aspectul final, eu prefer aspectul lucios decat cel mat, dar trebuie sa recunosc ca nu arata rau deloc, doar ca eu ma plictisesc repede de ojele mate. Poate pe viitor voi incerca totusi si ceva mat, ca doar am atatea in colectie! 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu