Ser profesional concentrat 8in1 pentru regenerarea genelor de la Eveline Cosmetics, Review


Cand am cumparat serul concentrat 8in1 pentru regenerarea genelor de la Eveline Cosmetics nu aveam prea mari asteptari de la el avand in vedere ce pret mic are, doar 11 lei,  iar in plus eu am genele destul de lungi si dese. L-am cumparat la plezneala, ma plictiseam stand la coada la farmacie si cum imi plimbam ochii pe rafturile din apropierea casei de marcat am ridicat acest produs sa citesc prospectul si nu l-am mai lasat din mana. Buna strategie de marketing: plasarea produselor ieftine in apropierea casei de marcat. Nu stii daca il vrei, daca iti trebuie, dar ce naiba, are un pret asa de mic ca nu mai conteaza ce face :))) 

Tot se vorbea in acea perioada la televizor si in blogosfera de lansarea serului pentru gene de la Bonilash si mi-a ramas in gand ideea de regenerare gene.

La inceput am fost entuziasmata de achizitia acestui produs, mi-am pozat genele din toate pozitiile, ma si gandeam la rezultate, imi imaginam colajul before and after, dar mi-a trecut repede ...  imediat ce am aplicat produsul pe gene. Dupa cateva secunde ( cred! ) au inceput sa ma usture ochii si sa lacrimez. Am stat eu putin asa, mi-am facut de lucru, dar cum aceasta senzatie neplacuta rezista, m-am demachiat, m-am spalat pe fata si am luat o pauza. Seara urmatoare aceeasi poveste, tot cu lacrimi s-a lasat. 


Am fost atenta la aplicare, nu mi-am atins ochii/pielea cu peria, solutia nu curge, nu are miros. Aplicarea in sine e super usoara. Genele se albesc dupa aplicare. Produsul e un fel de rimel, are o perie elastica, flexibila. Chiar scrie in prospect ca poate fi folosit ca baza inaintea aplicarii rimelului. Nu imi dau seama care e problema, dar eu cu sanatatea ochilor nu ma joc, asa ca a treia oara nu am mai pus mana pe el! 

Nu cred sa am alergie la ingrediente pentru ca le-am tot folosit, sunt destul de "comune" si se gasesc in multe alte produse: D-panthenol, Proteine din Soia, Acid Hyaluronic, Ulei de argan. 

Acest produs e recomandat si persoanelor cu ochi sensibili si celor ce poarta lentile de contact.  Nu consider ca am ochii sensibili, dar port lentile de contact si mie in mod clar nu mi se potriveste recomandarea. 

Acest tratament ar fi trebuit sa stimuleze cresterea genelor , sa devina vizibil mai  groase, mai lungi si mai puternice. Sa le intareasca de la radacina pana la  varfuri. 

Imi pare rau ca nu l-am putut folosi pentru a vedea "adevarul". Chiar eram curioasa daca astfel de produse functioneaza. Pana acum eu am folosit doar ulei de ricin pentru gene si nu pot sa spun ca am avut rezultatele spectaculoase. Mi-as fi dorit sa vad ce poate face un "ser profesional" pentru mine, ca pareri am citit destule pe net, si pro si contra. Voi ce experiente ati avut cu astfel de produse pentru cresterea si regenerarea genelor? A dat ceva rezultate?


 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu