Almost manicure fail!

Iar am facut experimente pe unghiute: rezultatul final nu m-a incantat prea tare, dar fata de dezastrul total din acest articol, pot sa spun ca cel putin din  departare unghiutele mele arata chiar bine :)))

Poza de inspiratie a fost aceasta:
Nu am nici o oja crem, dar o sa imi cumpar! Modelul am vrut sa il imit, nu culorile.

Am inceput cu o baza pentru unghii: Optical Whitener de la Flormar.
Am dat prima culoare: un silver cu particule roz prin el. Prima greseala: trebuia dat pe toata unghia, nu stiu ce a fost in capul meu de am dat doar pe jumatate. Am vrut sa fac economie de timp si oja, cred :)) 
Nu am avut scoci in casa, asa ca am folosit niste benzi pentru french.
Am incercat sa le pun cat mai uniform, dar nu mi-a reusit. Apoi am dat cu negru pe restul unghiei, pana la banda aplicata (nu am mai facut poza).
Si rezultatul obtinut:
Linia de delimitare nu e dreapta, distanta intre cele 2 oje nu e egala la toate unghiile. Nu imi place deloc.
 O alta problema a fost ca oja argintie are o textura nisipoasa, cea neagra nu, asa ca jumatate de unghie era mata, jumatate nisipoasa. A fost putin aiurea. Chiar daca am folosit un top coat pe toata unghia, s-a simtiti diferenta de textura, nu le-a uniformizat. 
Oja neagra a fost de la Farmasi, cea argintie de la Impala (Ladys), top coat-ul de la Orly.

Cu toate acestea am purtat aceste unghiute pentru 3 zile si chiar au fost admirate. Daca nu te uiti atent la ele, efectul e chiar frumos. Doar cand stai la puricat si vezi textura si liniile neegale, iti dai seama ca e ceva in neregula cu ele, in rest pot fi purtabile, zic eu. Trebuie sa mai exersez pentru ca imi place mult acest model. Voi ce parere aveti, ati incercat asa ceva? Sunteti tentate sa incercati? 



3 comentarii:

  1. A iesit destul de bine pentru prima data, nu e asa rau :) Eu am folosit tehnica, insa poti incerca sa aplici baza pe toata unghia si apoi sa pui doar pe partea de sus :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabriela Catalina9 decembrie 2014 la 23:14

    foooooarte tare! si eu o sa incerc!!! <3

    RăspundețiȘtergere