Toamna asta eu port alb!

Nu renunt la vara inca! Cat mai tine vremea cu mine port camasi si bluzite subtirele. Inca nu am scapat de obsesia mea pentru haine albe  care a inceput anul trecut. Daca pana acum nu purtam bluze/tricouri/camasi albe pentru ca aveam impresia ca imi dubleaza greutatea, acum numai alb vezi in sifonierul meu :) Pana si mobila in camera o am alba!

Am cautat pe net si am gasit cateva variante de bluzite care imi plac.


1) Am ales aceasta camasa pentru ca e larguta si are niste detalii dragute pe lateral. Mai multe poze si informatii gasiti aici.
2) Bluzita cu manecile din dantela. Mai multe poze si informatii gasiti  aici

3) Camasa alba, simpla, cu buzunar in fata si spatele dantelat: sexy! Mai multe poze si informatii gasiti aici
4) Camasa cu insertii de dantela. Mai multe poze si informatii gasiti aici
5) Bluza cu colier: nu mai ai nevoie de nici un accesoriu pentru ea.  Am vazut ceva asemanator la Zara, dar nu costa decat vreo 300 de lei. Aceasta este in jur de 80 de lei. Mai multe poze si informatii gasiti aici
6)Bluza cu decolteu in V. Nu stiu cat de decoltata este cand o pui pe tine, dar ma gandesc ca merge purtata cu un maieu, tricou pe dedesubt. Mai multe poze si informatii gasiti aici

Care va place mai mult? 

Hurry up to start your new purchase on Sheinside!!!








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu