2 perechi de incaltaminte la pret de una!

La cat de schimbatoarea e vremea nici nu mai stiu ce trebuie sa imi cumpar de incaltat: o pereche de balerini, de botine sau direct cizme de iarna! Azi de exemplu am purtat balerini si am murit de cald. Zilele viitoare se anunta ploaie! Dar pana trece valul asta de caldura, neobisnuit pentru aceasta perioada, noi cum ne incaltam? Probabil cu o pereche de cizmulite cu gaurele, pentru aerisire, nu? Eu una nu am acest model in garderoba asa ca am intrat pe net si am inceput sa caut. Am gasit 2 modele dragalase pe Lady Shoes:
Modelul acesta cu peep toe e de actualitate, venit direct de pe podiumurile de moda. Insa nu stiu daca sunt eu asa de indrazneata sa port cizme cu degete la vedere. As opta totusi pentru o varianta mai clasica, gen:
Pe Lady Shoes am gasit o varietate mare de pantofi de dama, incaltaminte pentru orice sezon si pentru orice ocazie, de la  sandale pana la cizme, dar si accesorii si genti. Au preturi accesibile, livrare prin curier rapid, posibilitatea de a returna produsul cumparat ( daca nu se potriveste marimea de exemplu) si optiunea de a-ti primi banii inapoi daca nu esti satisfacut pe deplin de ce ai comandat. Au mai tot timpul promotii si oferte. Acum este valabila promotia 2 perechi la pret de una. 

Singura mea recomandare pentru Lady Shoes este sa introduca in oferta lor incaltaminte pe talpa ortopedica. Mult timp am confundat platformele cu talpa ortopedica, dar nu, nu este acelasi lucru.
Nu am probleme medicale, pur si simplu imi place mai mult cum arata talpa ortopedica fata de talpa platforma ( diferenta de nivel intre calcai si partea frontala nu este asa de abrupta ca la platforme).  Pana atunci, ma multumesc si cu oferta actuala, deja am ochit inca 2 perechi de botine :) Succes la cumparaturi, fetelor!





 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu