Idei cadouri de Craciun

Cine lasa cumparaturile de Craciun pe ultima suta de metrii, mana sus! Eu ridic prima.Nu toate bineinteles, am cumparat cadouri si de Black Friday si in mijlocul verii cand am gasit  reduceri subtantiale la anumite produse, dar cadourile pentru matusi, unchi, vecine, prietene cu care nu prea tin legatura, dar nu vreau sa ma rup complet de ele, sunt lasate mereu la urma.

Am scormonit internetul si m-am oprit asupra catorva variante:

1) Q10 Plus, un pachet ce conține NIVEA Q10 Plus antirid Cremă de zi FPS 15 și NIVEA Q10 Plus antirid Cremă de ochi. Preţ: 59,06 lei 
Sa va spun ca l-am ales pentru ca imi place gentuta? Si continutul conteaza bineinteles.
2)  NIVEA Gel de duş Creme Care și NIVEA Lapte de corp hrănitor sub duş. Preţ: 23,26 lei
Cand nu stii ce sa cumperi, niciodata nu dai gres cu Nivea :) 
3) Nivea Men Sensitive: Gel pentru ras Sensitive ten sensibil, NIVEA MEN After Shave Balsam Sensitive ten sensibil, Deodorant roll-on Invisible for Black&White Power. Pret: 50,36 Lei.
4) Din cele 3 game de produse de sarbatori Gingerbread, Vanilla, Cranberry Joy de la The Body Shop mie imi place cel mai mult Cramberry Joy. Din cele 11 produse din fiecare gama, eu m-am orientat spre untul de corp si balsamul de buze. Imi place si lotiunea cu sclipici pentru corp, dar a trebuit sa ma limitez. Preturile varieaza intre 17 si 63 de lei.

5) Pachetele acestea de sarbatori de la Rimmel London care se gasesc in supermarketuri si magazine mari, pret intre 25 si 35 de lei. Mie imi place varianta cu oja si rimel, mi se pare mai util.
6) Orice combinatie intre acest produse Yves Rocher, de preferat toate pentru ca nu sunt asa de scumpe si ai face pe oricine fericit. Exista cineva caruia sa nu ii placa zmeura? Nu cred.

Voi cum stati cu cadourile pentru cei dragi, ati terminat cumparaturile?

3 comentarii:

  1. Multumim pentru idei :) ,eu sunt aproape gata cu cumparaturile :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu o sa-i daruiesc sotului setul acela, foloseste doar produse Nive, sunt excelente!

    RăspundețiȘtergere