OASAP Scallop Sleeveless Semi sheer Chiffon Top

Dupa ce mi-am comandat eu acest top albastru, Oasap a adus pe stoc inca vreo 12 culori. Dar de unde era sa stiu eu asta? Mi se pare mai dragut acum baby pink si nude decat albastrul meu. 
La urmatoarea comanda stiu ce pun in cos de pe acum :))
Bineinteles ca si acest top este free size. Am fost la limita imposibilului ca sa ma exprim asa: bust maxim 92 cm, eu m-am chinuit putin sa il trag pe mine pentru cei 2 cm in plus ai mei, dar am reusit. Nu ma strange, nu tine, se vede putin burtica in relief, dar in rest e bun. 
In descrierea lui pe site spune ca e semi transparent. Nu e deloc asa, nu se vede nimic prin el si mie imi convinemai bine asa. Nu imi permit sa port haine transparente :))
Top-ul e necalcat pentru ca am primit pachetul sambata de Sf. Nicolae si duminica am facut pozele. Am prietene care nu mai tin cont de sarbatori, de ziua de duminica, dar eu nu ma incumet sa spal, sa calc in aceste zile. 
Imi plac marginile ondulate, materialul e fin la atingere ( polistier) si e super usor, nu simti ca ai ceva pe tine. Sau poate am avut impresia asta ca a fost ultimul incercat, dupa 2 bluze de iarna, cat de cat groase. Perfect pentru o zi de vara. Abia astept sa il port cu fusta.
 Daca vreti sa vedeti mai multe detalii despre maieul acesta, diverse poze si celelalte culori disponibile, intrati pe Oasap.
Va place cum imi sta? Merita sa mai cumpar si alta culoare? Am avut noroc si l-am luat la reducere cu 6$. Daca mai prind oferta valabila cred ca o sa iau light pink, la pret intreg de 12$ nu cred ca ma incumet. 




7 comentarii:

  1. E super fain topul. imi place si culoarea!! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut o perioada boala pe albastru roial, de cand cu inelul de logodna al printesei Kate :)) Inca nu mi-a trecut.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Ca tot ai spus de marime. Eu stau in dubii. Vreau sa fac o comanda pe Sheinside de un trench. eu la bust am 90, si pt trench-ul asta S are 90, dar mi-am mai luat inca unul tot cu 90 la bust, imi vine dar parca ma tine putin si vreau sa-mi iau mai mare un pic. Si urmatoarea marime, M are 94 la bust, ma intreb daca o sa fie prea larg ?!!


    Ce vreau sa te intreb, tu cum iti iei hainele de pe site-urile chinezesti cu cati cm mai mari?

    RăspundețiȘtergere
  4. De exemplu la acest top nu scria latimea umerilor, doar bustul. am riscat putin, dar mi-a venit. Un alt exemplu concret la o bluza scria la umeri 38 si la bust 98. Eu am umeri 44 si bust 94. Se compenseaza latimea umerilor cu bustul,daca intelegi ce vreau sa zic. Intotdeauna iau mai mare, pana la 4 cm. Alt exemplu: mi-am comandat o geaca, la umeri scria 42, la bust 100 si ghici ce, de abia puteam sa ma inchid, nici vorba sa o pot purta. E cam aiurea. Mereu aleg la plezneala, uneori am noroc, alteori nu. Acuma stept cu sufletul la gura paltonul ce l-am comanda, bineinteles ca la umeri e mai mic decat imi trebuie, dar la bust e mai mare. Nu stiu ce sa zic, dar ricum alege minim o marime mai mare. Poti stramta la o adica, dar material in plus nu ai de unde pune.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da... e loterie si asta. Mersi :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Am fost si eu la un pas sa-l comand,si acum imi pare rau ca nu am facut-o vazand ce bine vine pe tine

    RăspundețiȘtergere