Farmec Winter Collection, Its Freezing Out There

De cateva zile peste tot se scrie si se vorbeste despre 50 shades of Grey: ba ca e vorba despre carte, ba despre film, eu am ramas imuna. Nu am prins "microbul", mi se pare ca este vorba despre o relatie abuziva si nu vad nimic romantic in asta. In viata reala, el ar fi ajuns la inchisoare si ea intr-un adapost pentru femei, dar fictiunea e fictiune! Insa cand am vazut colectia de oje de la Opi cu acelasi nume si am vazut nuantele, mi-am dat seama ca eu am deja una din ele, doar ca de la alta firma! Si anume o oja de la Farmec din colectia de toamna-iarna 2014: It's Freezing Out There! 
Mi se pare ca seamana foarte mult cu Opi Cement the Deal. De fapt invers: Cement the Deal seamana cu oja mea, pentru ca Farmec a lansat prima data aceasta nuanta de gri.  Nu am nci o nuanta din colectia Opi 50 Shades of Grey, dar nici nu imi doresc pentru ca sunt super multumita de It's Freezing Out There: este o oja mata, care se aplica usor ( se vede frumos si intr-un singur strat, doar ca este o culoarea mai deschisa, 2 straturi am eu pe unghii in poze, 3 este deja prea mult), se usuca repede si rezista pe unghii 5 zile fara reparatii.
Costa in jur de 5 lei pe site-ul oficial Farmec sau 8 lei in magazine. 




2 comentarii:

  1. foarte frumoasa culoarea, ai unghii tare frumoase, formatul, sunt ingrijite :) o sa caut si eu nuanta asta, are un cod ceva :) am in jur de 63 de oje, am avut si mai multe dar cele de 2 lei, 3 lei le-am aruncat, imi ingalbeneau unghiile :( am zis ca mai bine mai putine dar cat de cat de calitate, la unele folosesc un lac protector dupa care dau oja :)

    RăspundețiȘtergere