Sampon uscat Batiste, review

Pana acum un an de zile nici nu auzisem de sampon uscat, nu aveam habar ca exista asa ceva pe piata, iar acum am mereu in casa acest produs. Prima data am primit acest produs la un eveniment organizat de BeautyBarometer, la cateva luni dupa am primit un tester in cadrul evenimentului "Batiste sampon uscat la metrou", iar acum mi-am cumparat eu singura altul :)
Pe piata exista mai multe sortimente de sampon uscat, de la varianta clasica, pana la variante pentru par vopsit sau cu diferite arome. Eu am avut noroc sa incep cu XXL Volume si m-a captivat pe loc: mi-a lasat parul curat, fara sa il intareasca si aprope triplu in volum! Imi pare rau ca nu am poze. 
Recunosc ca daca incercam prima data varianta originala nu m-ar fi dat pe spate, tocmai pentru ca stiu ce face XXl Volume. Ambele produse te scapa de parul gras si lucios, dar Batiste XXL Volume are ceva aparte. Un plus al variantei originale este  mirosul placut de lamaie. 

In prima poza se vede cum arata parul meu in a 5-a zi dupa spalare: uleios si lipit de scalp. Dupa folosirea samponului uscat Batiste original am scapat de parul lucios.
Am agitat bine tubul si am aplicat spray-ul de la o distanta de 20-30 cm de par, 4-5 pufuri pe portiuni diferite de par. Am masat usor produsul la radacina parului si cam atat. Dupa ce folosesc Batiste nu mai trec peria prin par, am vazut ca la alte fete raman reziduuri albe in par pe care le pieaptana, eu nu am avut aceasta problema. 
Este vizibila diferenta inainte si dupa Batiste original, dar dupa Batiste XXL Volume efectul este wow. Acum mi-am cumparat varianta pentru par blond pentru ca nu am gasit XXL Volume, dar cum il vad in farmacie, cum il cumpar. 

In mod normal eu am zile fixe in care ma spal pe cap, duminica si miercuri seara si nu ma abat prea des de la acest program, doar in cazuri de forta majora. Un tub mini size mi-a ajuns 5 luni de zile si l-am folosit de cateva ori. Poate creea dependenta :)) 

Imi place sa folosesc Batiste dupa ce merg la sala pentru ca nu imi place sa fac baie ( pe cap) acolo si da, am nevoie, la cat de mult transpir eu. Sau cand merg in oras, in locatii in care se fumeaza si nu e seara mea de spalat pe cap atunci folosesc Batiste si scap de mirosul de fum.  Iar tubul in varianta travel size este perfect, are loc in orice geanta. 

Batiste poate fi folosit si pe parul curat, pentru reimprospatare si pentru un plus de volum. Deci are multiple intrebuintari, nu e util doar pentru cine a uitat sau nu a avut timp sa se spele pe cap :) 

Ati folosit sampon uscat pana acum? Ce trucuri aveti pentru a masca un par lipsit de viata?








3 comentarii:

  1. super articolul, sa sti ca sunt curioasa de efect, copiii mei au problema cu parul, se ingrase la amandoi, cum naiba amandoi semana la par cu tatal lor si nu cu mine, eu pot sa stau nespalata la cap si o luna si nu am nimic, nu se ingrase, nu fac matreata, am sa-l iau si eu pt ei, si fata si baiatul meu au aceleasi zile de spalat pe cap :))) duminica si miercurea :))) chiar sapt trecuta le-am luat sampon pt bebelusi, am zis ca poate ii ajuta, au facut matreata, un timp s-au spalat cu head&shoulders apoi au schimbat si s-au spalat cu wash&go, acum le-am luat johsons baby, deci am inteles ca acest sapon uscat il gasesc la farmacii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu îl folosesc pe cel de la Balea acum, dar vreau să iau cât de curând și unul de la Batiste, am înțeles că sunt mult mai bune. :D
    Mulțumim pentru review. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pentru review ! ...am citit si alte pareri si ma tenteaza mult sa mi-l cumpar si eu, parul meu se ingrasa foarte repede si ar fi super sa-l pot folosi in cazuri de urgenta, cand nu am timp sa ma spal pe cap ! :)

    RăspundețiȘtergere