Ingrijirea pielii corpului cu produse Life-Flo

Exfolierea este un pas importat in rutina de ingrijire a ( pielii ) corpului. Prin exfoliere se indeparteaza celule moarte, lasand celulele noi sa ajunga la suprafata, conferind pielii un aspect sanatos si o senzatie de prospetime. Exfolierea poate fi mecanica sau chimica. Folosirea oricarui tip de exfoliant in exces poate duce la descuamare. Eu prefer sa folosesc un gel exfoliant de maxim 2 ori pe saptamana, dar recunosc ca am avut perioade cand l-am folosit zilnic si saptamani intregi cand nu ma ating de el. Totul depinde de nevoile voastre, de cum va simtiti pielea, dar cred ca este indicat macar o data pe saptamana si o sa vedeti diferenta.

Pentru corp eu am folosit doar metode mecanice, adica indepartarea celulelor moarte cu un produs abraziv, gen burete/perie/manusa de baie, diverse geluri/creme de corp cu particule abrazive cunoscute sub numele de scrub-uri de corp sau mastile realizate acasa din zat de cafea, sare, zahar sau/si alte ingrediente. 

Ultimul produs folosit de mine pentru exfolierea pielii de pe corp este scrubul cu saruri de magneziu din gama Life-Flo de la Secom, pe care l-am primit gratuit in cadrul campaniei Buzzstore #buzzsecom.  
Scrub-ul are o textura de gel cu particule fine abrazive, destul de "bland" in sensul ca nu zgarie pielea. Are un miros sarat, imi aduce aminte de mare. Daca aveti taieturi sau diverse iritatii pe piele atunci ustura groaznic. Odata mi-a sarit ulei incins pe piele, o picatura, m-am inrosit pe moment, dupa care am uitat de durere. Nu mi-a ramas semn, nu am facut basica, nimic, nici nu se vedea ca "m-am ars". Insa cand am facut baie in acea seara si am folosit  scrub-ul pe zona respectiva am crezut ca mai am putin si urlu de durere. Deci aveti mare grija sa nu aveti zone cu probleme inainte sa folositi acest produs.  Lasa pielea curata, fina si o pregateste pentru hidratare, moment in care folosesc un produs din aceeasi gama Life Flo: lotiunea de corp Maximum Hydration cu extract de ceai verde si scoarta de pin. Are o textura lejera, fluida, pentru o absorbtie rapida, care hidrateaza intens prin actiunea componentelor esentiale pielii: vitaminele A, E si coenzima Q10. 

Un singur lucru ma nemultumeste la unul din aceste produse: ambalajul scrubului tip borcan. Ma nemultumeste e mult spus, mai degraba imi este incomod sa bag mana in borcan dupa ce termin mai mult de jumatate din produs. Incomod si ne-igienic. Cred ca ar fi indicat sa fie ambalat intr-un recipient cu pompa de dozare, unul gen pipeta sau chiar un ambalaj identic cu cel al gelurilor de dus. Ceva in care sa nu fii nevoit sa atingi produsul in recipient. Pentru ca eu recunosc ca nu folosesc spatule, bag direct mana in borcan si gata.

Pretul lor este cam piperat pentru buzunarul romanului de rand, dar daca te gandesti la avantajele acestor produse,  merita. Scrub-ul costa 84 de lei/266 mll si lotiunea de corp este 42 lei/237 ml. 

Printre avantajele produselor fito dermatocosmetice Secom enumar ingredientele naturale, certificate organic, fara parabeni, coloranti sau parfumuri artificiale si nu sunt testate pe animale.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu