3 modele de genti, CNDirect Wishlist

Nu am cumparat genti de pe net pana acum, dar de ceva vreme ma tot uit pe diverse siteuri dupa ele. Imi e putin teama pentru ca nu imi pot da seama de calitatea materialului. Nu cred eu ca la 5-10 dolari este piele adevarata, chiar daca la descriere scrie leather. Dar pentru ca sunt modele frumoase, culori vii, pana la urma o sa risc. Nici acum nu cumpar mereu genti din piele. Imi place sa am una buna si scumpa, iar restul ieftine si la gramada sa le schimb cand am eu pofta :))
Vreau neaparat o geanta galbena. Nuanta e super vesela si chiar daca trebuie sa ma imbrac din cap pana in picioare in negru ca sa o port lua nu este nici o problema. O sa fie greu pentru ca am multe haine de vara colorate, dar tot gasesc eu cateva rochii negre in sifonier. Imi place mult si varianta pe lila si gri. Nuanta de rosu nu ma atrage, iar cea neagra e prea seaca. 
Din cele 3 nuante disponibile la acest model de geanta cu 2 tipuri de material imi place cea neagra. E cea mai potrivita pentru birou. Clasica si eleganta.
Nu mi-am cumparat niciodata un set de genti, dar e o idee interesanta sa ai 3 marimi diferite de genti din acelasi material. Iar in acest moment sunt reduse la doar 7,39 $ toate 3 impreuna. Imi plac primele 2 versiuni, pe albastru si crem.  

Pentru mai multe detalii despre aceste modele de genti puteti intra pe cuvintele scrie cu font gri si bolduite. Va pot spune ca au preturi 5 si 11 dolari. Din pacate se plateste transport in functie de greutate, dar de regula eu aleg varianta cea mai ieftina prin posta si tot platesc mai putin decat daca as cumpara ceva de la noi. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu