Yellow Sleeveless Owl Print Flare Romwe Dress

Nu ma inteleg eu prea bine cu imprimeurile incarcate, dar am vrut sa ies din zona mea de confort asa ca mi-am comandat de pe Romwe o rochie galbena, plina ochi de animalute ( bufnite si veverite ), flori si crengute: 
Chiar daca se poarta rochiile midi anul asta eu am de gand sa o scurtez putin. Sa fie cu 2-3 degete deasupra genunchiului. Daca as fi in stare sa port pantofi cu toc atunci mi-ar placea lungimea aceasta, dar la cat de mult merg eu pe jos nu ma risc. 
 Am ales marimea L si imi vine perfect. Am avut ceva probleme cu fermoarul pentru ca era intepenit, dar am dat cu putin deodorant solid (tip stick) pe el si si-a revenit.  Trebuie putina indemanare la calcarea pliurilor, dar in rest nu se prea sifoneaza materialul. Abia astept sa port aceasta rochie la vara! 

Pretul intreg al acestei rochii este 54 $, dar in acest moment este la reducere si costa 24,5 $. Daca va place o gasiti aici. Livrarea dureaza 10-14 zile din momentul platii. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu