Gel contur ochi AminoPower de la Pellamar, review

Dupa o pauza de cateva luni am inceput din nou sa folosesc gelul contur ochi AminoPower de la Pellamar. Am intrerupt folosirea lui pentru ca odata cu venirea iernii am simtit nevoia de ceva mai cremos si mai hidratant.
Cel mai mult imi place sa folosesc acest produs vara/primavara pentru ca textura de gel da o senzatie de racoare super placuta in zilele toride, dar dupa ce am terminat ultima mostra de IsoFill de la Uriage am cautat prin casa, am gasit mai multe produse pentru zona ochilor si decat sa incep ceva sigilat am preferat sa folosesc un produs deja deschis.  

Gelul transparent intra repede in piele, te racoreste instant si nu provoaca lacrimi, usturimi sau alte reactii adverse. Nu lasa pelicula grasa, dar uneori am senzatia ca usuca pielea. Recunosc ca prefer ceva mai hranitor pe pielea din jurul ochilor pentru ca trebuie sa previn cumva liniile fine si cearcanele  aparute din lipsa somnului si acest produs nu face fata provocarii. Din acest motiv il folosesc alternativ cu alt produs pentru conturul ochilor: seara gelul Pellamar si dimineata o alta crema ( in acest moment ceva de la Elmiplant, nu imi amintesc numele acum), sau invers dimineata gelul si seara crema. 
Gelul nu contine parabeni, parfum sau alcool, asa ca e un produs sigur. Pentru cineva care nu are problema majore cu ridurile si cearcanele cred ca este un produs bun. Este bunicel si pentru mine, doar ca odata ce ma apropii de pragul de 30 ani imi este frica de riduri si incerc sa folosesc ceva mai hidratant. 

Descrierea oficiala:

Hidrogel special conceput pentru revitalizarea zonei sensibile din jurul ochilor, estomparea semnelor de oboseală şi îmbătrânire, reducerea cearcănelor şi pungilor din jurul ochilor, reducerea inflamaţiilor şi prevenirea efectelor nocive ale radiaţiilor UV. 

Un tub de 15 ml are un pret de 27,5 lei pe site-ul oficial aici si doar 20,5 lei la Farmacia Tei aici. Acum alegeti voi de unde vreti sa il cumparati :)  


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu